توزیع 5 هزار سبدغذایی بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان شروع شد

به گزارش آریا بلاگ، مسوول دفتر بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع پنج هزار سبد غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ویژه ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان این استان شروع شد.

توزیع 5 هزار سبدغذایی بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان شروع شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار از ،آرشام هنرکار مسوول دفتر بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان : این تعداد سبد غذایی در فاز نخست و جدای از یاری هزینه نقدی اهدایی به 48 هزار خانوار های آسیب دیده در پی شیوع کرونا در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: سبد های اهدایی در شهر زاهدان و 2 شهر زهک و قصرقند که پایلوت های پیشرفت منطقه ای بنیاد هستند توزیع خواهد شد.

مسوول دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان توضیح داد: فرآیند توزیع هدیه نقدی بنیاد مستضعفان به خانوار های بی شناسنامه و بدون حمایت نیز با هماهنگی کمیته امداد شروع شده و با مشارکت استانداری و فرمانداری های این استان کوشش خوبی اجرا شده تا هدایا با دقت به دست جامعه هدف برسد.

او با اشاره به اینکه فرآیند توزیع سبد های غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان با برنامه ریزی دقیق و توسط گروه های جهادی مردمی انجام خواهد شد، توضیح داد: در راستای جلوگیری از موازی کاری نرم افزاری تحت عنوان همدلی در نظر گرفته شده تا اطلاعات و موقعیت مکانی خانوار هایی که از این حمایت بهره مند می گردد در آن ثبت گردد و گروه های جهادی می توانند از این نرم افزار دقیق به عنوان بازوی یاریی در اجزای عملیات های مختلف خود استفاده نمایند.

هنرکار گفت: علاوه بر این یاری ها تسهیلات و خدمات حمایتی ویژه ای از جانب بنیاد مستضعفان برای آسیب دیدگان در پی شیوع ویروس کرونا در 2 شهرستان پایلوت بنیاد یعنی زهک و قصرقند در نظر گرفته شده که این خدمات توسط نهاد های پیشرفت مستقر شهرستانی مورد حمایت بنیاد به مردم منطقه ارائه خواهد شد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3168

به "توزیع 5 هزار سبدغذایی بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 5 هزار سبدغذایی بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید