محبوب ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

به گزارش آریا بلاگ، برند امیزفیت که در سال 2015 تأسیس شد و یکی از زیر مجموعه های شیائومی به شمار می رود، طی سال های اخیر در حوزه ساعت های هوشمند پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و محصولات این شرکت با قابلیت های بسیار خوبی روانه بازار شده اند. ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3، یکی از گجت های پوشیدنی پرچم دار این شرکت محسوب می گردد که در بازار ایران نیز مورد توجه و استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. از همین رو، در این مقاله قصد داریم محبوب ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به برترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید. با خبرنگاران مگ در این مقاله همراه شوید.

محبوب ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

مشخصات ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 مجهز به نمایشگر 1.75 اینچی AMOLED است که از وضوح تصویر 450 در 390 پیکسل و تراکم پیکسلی 341 پیکسل بر هر اینچ پشتیبانی می نماید. ابعاد این گجت پوشیدنی 42.4 در 36 در 8.8 میلی متر است و وزن 24.5 گرمی نیز دارد. حدبیشتر روشنایی نمایشگر این ساعت هوشمند 1000 نیت است که در زیر نور شدید آفتاب برای کاربران قابل استفاده خواهد بود. بعلاوه این محصول از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display) نیز پشتیبانی می نماید. ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 از فریم تیتانیومی ساخته شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و آسیب دیدگی ها دارد و تنها در یک مدل آن هم با مقدار 42 میلی متری روانه بازار گجت های پوشیدنی شده است. 2.34 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم برای این ساعت هوشمند امیزفیت در نظر گرفته شده و از سیستم عامل Zepp نیز بهره می برد.

بیش از 10 مینی اپلیکیشن درون این ساعت تعبیه شده که امکانات بسیار جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهند. یک باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 250 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه امیزفیت GTS 3 به انجام وظیفه می پردازد که قادر است تا حدود 12 روز در استفاده معمولی و 6 روز در استفاده سنگین، کاربران را همراهی کند. بعلاوه در حالت Battery Saver شارژردهی این ساعت تا 24 روز افزایش خواهد یافت. انرژی مجدد باتری این گجت پوشیدنی نیز به وسیله شارژر مگنتی تأمین می گردد. از جمله سنسورهای این ساعت هوشمند می توان به شتاب سنج، حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج و استرس سنج اشاره نمود. بعلاوه بیش از 150 حالت ورزشی و ویژگی های مختلف نظیر پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و مقاومت تا عمق 50 متری آب در این ساعت هوشمند در دسترس است.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 3 بند سیلیکونی

5,410,000 تومان

مشاهده و خرید

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی این ساعت هوشمند پرفروش در سه بخش می پردازیم:

1. بند ساعت

2. گلس و کاور محافظ ساعت

3. شارژر ساعت

بندهای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

بند گودزیلا مدل Ro-Silic (سیلیکونی)

فهرست محبوب ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 را با معرفی یکی از پرفروش ترین بندهای این ساعت یعنی بند گودزیلا مدل Ro-Silic شروع می کنیم. بند گودزیلا مدل Ro-Silic از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت و بادوام ساخته شده که وزن سبکی دارد و نرم بودن آن حس خوبی به پوست دست کاربران القا می نماید. این بند در طیف رنگی بسیار گسترده ای در فروشگاه آنلاین خبرنگاران عرضه شده که همه سلایق را پوشش می دهد. این محصول ضد حساسیت است و انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد، همین عامل نیز موجب شده تا کاربران به راحتی بتوانند از ساعت هوشمند روی مچ دست خود بهره ببرند.

بند گودزیلا مدل Ro-Silic مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 / GTS 4 / GTS 4 Mini

75,000 تومان

مشاهده و خرید

بند گودزیلا مدل Ro-3BE (استیل)

اگر از علاقه مندان و هواداران بندهای استیلی هستید و دوست دارید که با پرداخت هزینه ای مناسب، یک بند بسیار شیک و زیبا برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما بند گودزیلا مدل Ro-3BE است. این بند از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که طراحی بسیار زیبایی دارد و علی رغم فلزی بودن، به هیچ عنوان وزن نهایی ساعت هوشمند شما را زیاد نمی نماید. این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ است و برای پوست دست کاربران هیچ مسئله ای ایجاد نخواهد کرد. برند گودزیلا رنگ های مشکی، نقره ای، طلایی و زر گلد را برای این بند استیل عرضه نموده که در فروشگاه خبرنگاران به فروش می رسد. قفل این بند به صورت کلیپسی طراحی شده و با وجود مقاومت بالا، به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد.

بند گودزیلا مدل Ro-3BE مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 / GTS 4 / GTS 4 Mini

280,000 تومان

مشاهده و خرید

بند گودزیلا مدل Ro-Mil (استیل)

بند مدل Ro-Mil، محصولی دیگری از برند گودزیلا است که طراحی منحصر به فردی دارد و از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. این لوازم جانبی محبوب ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 بسیار بادوام است و در برابر ضربات و خط وخش از خود مقاومت نشان می دهد. این محصول به خوبی در دو طرف ساعت هوشمند شما قرار می گیرد و به صورت محکم با شیارهای آن چفت می گردد تا خیال کاربران از این بابت نیز راحت باشد. همچون سایر بندهای استیل گودزیلا، این بند نیز ضد حساسیت و آنتی باکتریال است و هیچ مسئله ای برای پوست دست کاربران ایجاد نمی نماید. بند گودزیلا مدل Ro-Mil به جای گیره از آهنربا برای باز و بسته شدن روی مچ دست استفاده می نماید تا کاربران بسیار راحت تر از قبل بتوانند از ساعت هوشمندشان بهره ببرند. بعلاوه این بند استیل از تنوع رنگی بسیار بالایی بهره می برد و دست کاربران برای انتخاب رنگ مورد علاقشان بسیار باز خواهد بود.

بند گودزیلا مدل Ro-Mil مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 / GTS 4 / GTS 4 Mini

125,000 تومان

مشاهده و خرید

بند اسپریگ مدل SIC (سیلیکونی)

بند اسپریگ مدل SIC، که از جنس سیلیکونی است وزن بسیار سبکی دارد و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. در فراوری این بند، برند اسپریگ از سیلیکون گرید A+ بهره برده که لطافت خاصی دارد و هیچ محدودیتی را برای مچ دست کاربران ایجاد نمی نماید. روی این بند محفظه های بسیار ریزی تعبیه شده که اجازه عبور جریان هوا را می دهند و بدین ترتیب پوست دست شما در استفاده های طولانی عرق نخواهد کرد. این بند سیلیکونی تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و کاربران می توانند متناسب با سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. این بند سیلیکونی مجهز به قفل سگکی و ضد حساسیت استیل بوده و به خوبی و به سرعت روی مچ دست کاربران چفت می گردد. از دیگر ویژگی های خوب این بند می توان به قابلیت نصب و جداسازی سریع و قیمت مناسب آن اشاره نمود.

بند اسپریگ مدل SIC مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Amazfit BIP 3 / BIP 3 Pro / GTS 4 mini / GTS 3

33 %

100,000

67,500 تومان

مشاهده و خرید

بند گودزیلا مدل Ro-Carti (استیل)

در بین لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3، مدل های ظریف و خاص نیز دیده می گردد که از جمله آن ها می توان به بند گودزیلا مدل Ro-Carti اشاره نمود. این محصول که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده، طراحی مجذوب کنندهی دارد و انتخاب خوبی برای خانم ها و آقایان خوش سلیقه خواهد بود. استیل این بند ضد حساسیت و ضد قارچ بوده و به لطف خاصیت آنتی باکتریالش، هیچ مشکل پوستی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد. طول این بند 17 سانتی متر است و به خوبی درون شیار ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 چفت می گردد. رنگ های مشکی، سفید، نقره ای و زر گلد این بند استیلی در فروشگاه آنلاین خبرنگاران برای خرید در دسترس قرار دارند.

بند گودزیلا مدل Ro-Carti مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 / GTS 4 / GTS 4 Mini

270,000 تومان

مشاهده و خرید

بند گودزیلا مدل Ro-NIK (سیلیکونی)

اگر به بندهای سیلیکونی دو رنگ اپل واچ علاقه دارید، برند گودزیلا این بند پرفروش را به عنوان لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 روانه بازار نموده است. بند گودزیلا مدل Ro-NIK از سیلیکون بسیار باکیفیت فراوری شده و وزن بسیار سبکی دارد. یکی از ویژگی های خوب این محصول، محفظه های تعبیه شده روی هر دو بند آن است که باعث می گردد جریان هوا زیر پوست دست کاربران به راحتی عبور کند و در هنگام استفاده های طولانی مدت، مچ دست کاربران عرق نکند. برند گودزیلا برای این بند از یک قفل فلزی دکمه ای بادوام استفاده نموده که در عین داشتن مقاومت بالا، به راحتی باز و بسته می گردد و از این بابت نیز نگرانی وجود ندارد. انعطاف پذیری بالای این بند موجب شده تا کاربران به راحتی بتوانند مچ دست خود را حرکت دهند. این بند در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف در فروشگاه آنلاین خبرنگاران به فروش می رسد.

بند گودزیلا مدل Ro-NIK مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 / GTS 4 / GTS 4 Mini

100,000 تومان

مشاهده و خرید

بند درمه مدل Leon (چرمی)

اگر در پی یک بند چرمی باکیفیت و بادوام برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 خود هستید، پیشنهاد ما به شما بند درمه مدل Leon است. این بند که از چرم مصنوعی فراوری شده، بسیار سبک و نرم است و حس بسیار خوبی را در هنگام استفاده به کاربران القا می نماید. این بند چرمی به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی گردد و رنگ آن نیز در طول زمان ثابت می ماند. این بند ضد حساسیت بوده و در هنگام استفاده طولانی برای کاربران دردسرساز نخواهد بود. برند درمه به عنوان قفل این بند از یک سگک فلزی استفاده نموده که مقاومت خوبی دارد و به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. تنوع رنگی این بند چرمی بسیار بالاست و می توانید این محصول را در رنگ هایی نظیر قرمز، زرد، سرمه ای و موارد دیگر از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

بند درمه مدل Leon مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

305,000 تومان

مشاهده و خرید

بند درمه مدل Diamond (استیلی)

بند مدل Diamond برند درمه، جزو لوازم جانبی لوکس ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 به شمار می آید که طراحی بسیار درخشانی دارد. این بند از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که بسیار سبک است و در عین حال مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و خط وخش از خود نشان می دهد. کیفیت بالای این بند را می توان از ظاهر مجذوب کننده آن تشخیص داد. همچون بیشتر محصولات برند درمه، این بند نیز خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ دارد و به لطف انعطاف پذیری بالایش، مچ دست کاربران را هنگام استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان اذیت نمی نماید. درمه برای این بند از یک قفل ساده کلیپسی بهره برده که تنها با یک انگشت می توان ساعت را از روی مچ دست باز کرد. این بند استیلی به خوبی در دو طرف ساعت هوشمند شما قرار می گیرد و درون شیارهای آن چفت می گردد.

بند درمه مدل Diamond مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

468,000 تومان

مشاهده و خرید

بند راینو مدل Silicon (سیلیکونی)

در نهایت به معرفی یک بند سیلیکونی قیمت مناسب و باکیفیت برای استفاده روزمره می پردازیم. بند راینو مدل Silicon، بسیار نرم است و به لطف وزن سبکی که دارد، کاربران را در استفاده های طولانی مدت اذیت نخواهد کرد. این محصول از سیلیکون باکیفیت ساخته شده و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. همچون بیشتر بندهای سیلیکونی، برای این بند نیز از یک قفل دکمه ای فلزی استفاده شده که مقاومت بالایی دارد و در عین حال به راحتی باز و بسته می گردد. بند راینو مدل Silicon در طیف رنگی گسترده ای در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بند راینو مدل Silicon مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

10 %

75,000

67,500 تومان

مشاهده و خرید

گلس و کاور محافظ ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

محافظ صفحه نمایش تراستکتور نانو مدل TPWTA-Glass برای امیزفیت GTS 3

امروزه محافظت از گجت های پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند به علت قیمت بالایی که دارند به امری ضروری برای کاربران تبدیل شده و اینجاست که خرید محافظ نمایشگر و کاور ساعت اهمیت خود را نشان می دهند. اگر در پی محافظت از نمایشگر ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 خود هستید، محافظ صفحه نمایش تراستکتور نانو مدل TPWTA-Glass، می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. این محافظ نمایشگر از جنس گلس TPU بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر خط وخش و آسیب های عمیق تر از خود نشان می دهد. ضخامت این محافظ نمایشگر بسیار کم بوده و همه قسمت های نمایشگر این ساعت هوشمند را می پوشاند. بعلاوه استفاده از این محصول هیچ تأثیر منفی روی حساسیت تاچ نمایشگر ساعت نمی گذارد. نصب این محصول نیز بسیار آسان است.

محافظ صفحه نمایش تراستکتور نانو مدل TPWTA-Glass مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 3

20 %

46,100

36,900 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش مدل pmma مناسب برای ساعت امیزفیت GTS 3

اگر قصد خرید یک محافظ نمایشگر قیمت مناسب و در عین حال باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما، محافظ صفحه نمایش مدل pmma است. این محصول وزن بسیار کمی دارد و به خوبی تمام قسمت های نمایشگر ساعت هوشمند شما را تحت پوشش و محافظت خود قرار می دهد. این محافظ نمایشگر از جنس سرامیک ضد خش و ضد ضربه است و به لطف ضخامت کمش به هیچ عنوان نمای بدی به ساعت هوشمند شما نخواهد داد. محافظ صفحه نمایش مدل pmma را به راحتی می توان روی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 نصب کرد و مقدار حساسیت لمس و شفافیت نمایشگر این ساعت را تحت الشعاع قرار نمی دهد. ابعاد این محصول نیز 10x10x2 میلی متر است.

محافظ صفحه نمایش مدل pmma مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

19,500 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA برای ساعت امیزفیت GTS 3

محصولات لوازم جانبی بادیگارد احتیاجی به تعریف ندارند و همیشه یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه آنلاین خبرنگاران به شمار می روند. این شرکت، محافظ نمایشگر مدل PMMA را به عنوان لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 روانه بازار نموده که کیفیت بسیار خوبی دارد و همه قسمت های نمایشگر این ساعت را تحت پوشش خود قرار می دهد. این محافظ نمایشگر مقاومت بالایی در برابر خط وخش و آسیب دیدگی های احتمالی دارد و از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت TPU ساخته شده است. با نصب و قرار دادن این محصول، هیچ مسئله ای در حساسیت تاچ و لمس ساعت هوشمند ایجاد نمی گردد. محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA بعلاوه مانع از جذب لکه اثرانگشت و گرد وغبار روی ساعت خواهد شد.

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTS 3

48,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور بادیگارد مدل GB برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

اگر در پی یک محافظت همه جانبه برای ساعت هوشمند خود هستید، باید به سراغ کاورهای محافظ بروید و کاور بادیگارد مدل GB یکی از برترین ها برای محافظت از ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 به شمار می رود. این کاور محافظ که به طور هم زمان از نمایشگر و هم از بدنه ساعت هوشمند محافظت می نماید، از جنس سیلیکون بسیار نرم و شفاف بوده و خیلی راحت روی ساعت شما قرار می گیرد. سنگینی وزن این کاور تنها 5 گرم است و این یعنی به هیچ عنوان روی وزن نهایی ساعت شما اثرگذار نخواهد بود. ابعاد این کاور محافظ 30x30.x0.3 میلی متر است و در برابر خط وخش و ضربات احتمالی از خود مقاومت نشان می دهد. این محصول بعلاوه هیچ محدودیتی در لمس و نمایش محتواهای تصویری ساعت هوشمند شما ایجاد نمی نماید.

کاور بادیگارد مدل GB مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

89,000 تومان

مشاهده و خرید

شارژر ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3

کابل شارژ راینو مدل R-Charge

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 درون جعبه همراه با یک شارژر مگنتی عرضه می گردد. اما اگر به هر علتی احتیاج به خرید شارژر برای این ساعت هوشمند پیدا نموده اید، باید به این موضوع توجه کنید که دست شما برای انتخاب خیلی باز نیست. در این بین می توان به کابل شارژ راینو مدل R-Charge اشاره نمود که کیفیت خوبی دارد و ساعت هوشمند شما را با سرعت خوبی شارژ می نماید. این شارژر از فناوری شارژ ایمن بهره می برد و به محض پر شدن ظرفیت باتری ساعت، جریان برق را قطع می نماید. این محصول قادر است ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 شما را در عرض 2.5 ساعت به طور کامل شارژ کند. بخش پایینی این شارژر بی سیم از پوششی ضد لغزنده بهره می برد که از لغزش، جابه جایی و آسیب تماشا ساعت هوشمند شما جلوگیری می نماید.

کابل شارژ راینو مدل R-Charge مناسب برای ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 / GTS 4

10 %

140,000

126,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی طیف گسترده ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین ساعت های هوشمند خبرنگاران یعنی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 پرداختیم. به نظر شما خرید کدام یک از این لوازم جانبی امیزفیت GTS 3 اهمیت بیشتری دارد و بلافاصله بعد از خرید ساعت باید آن را تهیه کرد؟ لطفاً نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در رابطه با این ساعت هوشمند در بخش کامنت ها با ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ در میان بگذارید.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 3 بند سیلیکونی

5,410,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 11930

به "محبوب ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3" امتیاز دهید

1 کاربر به "محبوب ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید