گلکسی بادز 2 حذف نویز فعال خواهد داشت

به گزارش آریا بلاگ، با توجه به اسکرین شات لو رفته از رابط کاربری اپلیکیشن Wearable سامسونگ، به نظر می رسد هدفون بی سیم مورد انتظار گلکسی بادز 2 با قابلیت حذف نویز اکتیو راهی بازار خواهد شد.

گلکسی بادز 2 حذف نویز فعال خواهد داشت

سامسونگ در نظر دارد در تاریخ 11 آگوست امسال (20 مرداد) رویدادی را برگزار کرده و طی آن از محصولات تازه خود یعنی گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3، ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 4 و هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 رونمایی کند. خبری که امروز منتشر شده در رابطه با گلکسی بادز 2 است مبنی براینکه این هدفون قرار است به قابلیت حذف نویز اکتیو مجهز شود.

قابلیت حذف نویز اکتیو یکی از مجذوب کننده ترین امکاناتی است که طبیعتا کاربران زیادی می خواهند در هدفون هایی که خریداری می کنند وجود داشته باشد. سامسونگ در تلاش های اولیه خود در زمینه تولید هدفون بی سیم، آن ها را به قابلیت حذف نویز اکتیو مجهز نکرد اما از سال گذشته به بعد، دو هدفون بی سیم این شرکت یعنی گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پرو با پشتیبانی از آن راهی بازار شدند.

البته دو هدفون گلکسی بادز لایو و بادز پرو از پرچم دارهای سامسونگ در این زمینه به حساب می آیند و با توجه به بازار پررقابتی که در این بخش وجود دارد، انتظاری هم جز این نداشتیم که شرکتی مثل سامسونگ هدفون های خود را با پشتیبانی از حذف نویز اکتیو راهی بازار کند. در سایر هدفون های این شرکت یعنی گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس، حذف نویز به صورت اکتیو وجود ندارد و به همین علت قیمت آن ها هم نسبتا پایین تر است.

اما شرکت کره ای تصمیم گرفت محصولی را تولید کند که در دسته هدفون های میان رده قرار می گیرد اما در عین حال در آن از قابلیت حذف نویز اکتیو هم پشتیبانی می شود. در رابطه با گلکسی بادز 2 حرف می زنیم که به احتمال بسیار زیاد تولید شده تا با ایرپادز وارد رقابت شود؛ کننده اپل که از حذف نویز هم بهره نمی برد و در نتیجه این فرصت در اختیار سامسونگ قرار گرفته تا با هدفون بی سیم تازه خود، حسابی توجه کاربران را به سوی خود جلب کند.

اوایل امروز بود که ایوان بلس، از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری، ویدیویی از فرایند جفت شدن این هدفون با یک گوشی را منتشر کرده بود که در آن ویدیو می شد دید گلکسی بادز 2 از سری های سیلیکونی هم بهره می برد که باعث می شود صدای محیط به گوش کاربر برسد؛ قابلیتی که بسیار مهم است، خصوصا زمانی که با مخاطب خود در حال گفت و گو هستید. البته این توییت ایوان بلس بعد از مدتی از روی صفحه او حذف شد اما به نظر می رسد این حقیقت که هدفون میان رده سامسونگ به حذف نویز اکتیو مجهز خواهد شد تغییر نخواهد کرد.

از قابلیت های خوبی که گلکسی بادز 2 به نام یک هدفون بی سیم میان رده دارد این است که بیس صدا در آن بهتر و شفاف تر از هدفون هایی نظیر گلکسی بادز یا بادز پلاس است. در بررسی هایی هم که از این دو هدفون سامسونگ اجرا شده بود، دیدیم که گلکسی بادز در تولید بیس بسیار عملکرد ضعیفی داشت که این ضعف با گلکسی بادز پلاس تا حد زیادی برطرف شده بود. اما خب به نظر می رسد گلکسی بادز 2 عملکرد بهتری حتی از مدل پلاس داشته باشد.

البته از آن جایی که این هدفون همچنان یک میان رده محسوب می شود، قطعا نمی تواند از لحاظ کیفیت در تمامی زمینه ها عملکرد مشابهی به نسبت گلکسی بادز پرو داشته باشد که در حال حاضر پرچم دار سامسونگ به تعداد میرود. این هدفون از سیستم بلندگوی دو مسیره بهره برده و قطر درایورهای آن 11 میلی متر است که به نام ووفر ایفای نقش می کنند. اما خب اگر واقعا عملکرد بادز 2 در تولید بیس های قدرتمند خوب باشد، قطعا ارزش خرید آن بالا خواهد رفت.

گلکسی بادز 2 به احتمال بسیار زیاد و با توجه به شایعه ها و خبرهایی که تا به امروز پیرامون آن منتشر شده، با قیمتی بین 150 الی 170 دلار آمریکا (180 - 200 یورو در اروپا) راهی بازار خواهد شد. این قیمت تا حدودی گلکسی بادز 2 را هم ردیف با بادز پرو قرار می دهد، خصوصا اینکه این روزها هدفون بی سیم پرچم دار سامسونگ با تخفیف های خوبی به فروش می رسد. حال باید دید سامسونگ چه سیاستی را در پیش خواهد گرفت تا دو این دو گجت مانعی برای فروش یکدیگر نباشند.

همانطور که اشاره شد، هدفون بی سیم مورد انتظار سامسونگ به همراه گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 و واچ 4 اکتیو در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) رسما رونمایی می شوند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7397

به "گلکسی بادز 2 حذف نویز فعال خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی بادز 2 حذف نویز فعال خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید