توسعه پایدار گردشگری ورزشی بوشهر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان

به گزارش آریا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: تفاهم نامه همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان در راستان توسعه پایدار گردشگری ورزشی منعقد می گردد.

توسعه پایدار گردشگری ورزشی بوشهر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده امروز سه شنبه 17 تیر 99 گفت: با توجه به اهمیت توسعه گردشگری و ورزش استان و هم چنین ارتقای سطح گردشگری ورزشی، تفاهم نامه ای را با اداره کل ورزش و جوانان استان در دستور کار داریم که به زودی به انجام می گردد.

او ادامه داد: نقش ورزش در توسعه و تحکیم دوستی، ایجاد نشاط و طراوت در جامعه و توسعه پایدار گردشگری بر کسی پوشیده نیست و این تفاهم نامه می تواند یاری زیادی به تحقق این موضوع کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر هدف از این کار را ارتقای سطح گردشگری ورزشی بوشهر بیان نمود و گفت: توسعه سرمایه گذاری های استان در تاسیسات تفریحی و ورزش های آبی، حفظ و پاسداشت آیین ها و ورزش های ثبت ملی استان و توسعه همکاری های علمی و پژوهشی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

ارسطوزاده به ظرفیت بالای اداره کل ورزش و جوانان در این جهت اشاره نمود و اضافه کرد: بسترسازی اماکن ورزشی، همکاری در ایجاد و راه اندازی موزه ورزشی، برگزاری تورهای ورزشی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همکاری در برگزاری جشنواره های ملی و استانی بعضی از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در اجرای این تفاهم نامه خواهد بود.

این تفاهم نامه در چهار ماده و 20 بند و پنج تبصره در سه نسخه برای مدت دو سال تهیه شده که به زودی به امضا می رسد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3786

به "توسعه پایدار گردشگری ورزشی بوشهر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه پایدار گردشگری ورزشی بوشهر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید