ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا که بالاترین دارایی خالص را دارند

به گزارش آریا بلاگ، فوتبالیست ها از ثروتمندترین ورزشکاران دنیا هستند و از نظر مالی در قله موفقیت قرار دارند. عایدی قابل توجه آنها از ترکیبی از قراردادهای پرسود، معاملات و پول جوایز به دست می آید.

ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا که بالاترین دارایی خالص را دارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپرتس کیدا، محبوبیت جهانی فوتبال موجب کسب درآمدهای هنگفت برای باشگاه ها و بازیکنان این بازی مجذوب نماینده شده است. فوتبالیست های درجه یک اغلب حقوق های نجومی دریافت می نمایند و از هزینه های پرسود جابجایی و قراردادهای حمایت مالی سرسام آور هم سود می برند.

فوتبالیست ها به علت معروفیت و محبوبیتشان، فرصت های زیادی از جمله همکاری با برندهای لوکس و شرکت های پوشاک ورزشی را دریافت می نمایند. استعداد باورنکردنی، شناخت بین المللی و محبوبیت جهانی این بازی، فوتبالیست ها را قادر می سازد تا ثروت کلانی جمع نمایند.

بدون مقدمه، بیایید نگاهی به هفت فوتبالیست برتر با بالاترین دارایی خالص در حال حاضر (2023) بیندازیم.

7- کیلیان امباپه - دارایی خالص 180 میلیون دلار

کیلیان امباپه بازیکنی با استعدادهای باورنکردنی است، با اینکه تنها 24 سال سن دارد. این بازیکن فرانسوی وقتی در زمین توپ جلوی پایش می افتد یک تهدید بزرگ محسوب می گردد. توانایی های امباپه در سطح جهانی او را به یکی از محبوب ترین چهره های روی کره زمین تبدیل نموده است.

امباپه در حال حاضر یک فوق ستاره جهانی است و بعلاوه گزارش شده که پردرآمدترین فوتبالیست در فوتبال باشگاهی است. این بازیکن فرانسوی مدل تبلیغاتی برندهایی مانند نایک، اوکلی و هابلوت است. دارایی خالص امباپه 180 میلیون دلار است.

6- زلاتان ابراهیموویچ - دارایی خالص 190 میلیون دلار

زلاتان ابراهیموویچ یکی از بزرگ ترین مهاجمان دوران مدرن است و در دوران حضور برجسته خود برای تعدادی از باشگاه های مطرح اروپایی بازی نموده است.

این ستاره سوئدی به علت دستاوردهایش در دنیای فوتبال و شخصیت کاریزماتیکش طرفداران زیادی دارد. ابراهیموویچ طرفداران جهانی دارد و همیشه یکی از پردرآمدترین افراد در فوتبال بوده است.

ابراهیموویچ که با برندهایی مانند نایک، ولوو، اچ اند ام و غیره همکاری نموده است، دارایی خالص تقریبی اش 190 میلیون دلار است.

5- نیمار - دارایی خالص 200 میلیون دلار

نیمار یکی از محبوب ترین فوتبالیست های روی کره زمین است. او نزدیک به یک دهه است که یک نام آشنا بوده است. این مهاجم برزیلی یکی از بااستعدادترین و خلاق ترین فوتبالیست های تاریخ این ورزش است.

او در حال حاضر برای پاری سن ژرمن غول لیگ یک بازی می نماید و یکی از پردرآمدترین بازیکنان این تیم است. نیمار بعلاوه به خاطر شخصیت و ظاهر پر زرق و برقش، مشتری های زیادی دارد.

او با برندهایی مانند پوما، قطر ایرویز، اپیک گیمز، رد بول و تریلر و غیره همکاری می نماید. ارزش خالص نیمار حدود 200 میلیون دلار تخمین زده می گردد.

4- دیو ویلان - دارایی خالص 210 میلیون دلار

دیو ویلان تاجر پیروز بریتانیایی به وسیله سرمایه گذاری های تجاری خود ثروت زیادی به دست آورده است. او 10 سال سابقه فوتبال در تیم های بزرگسالان را داشت و برای بلکبرن روورز و کرو الکساندرا بازی کرد.

او مالک سابق ویگان اتلتیک است و بعلاوه به مدت دو دهه رئیس این باشگاه بود تا اینکه در سال 2015 از این سمت کناره گرفت. این مدافع چپ سابق یکی از ثروتمندترین بازیکنانی است که در فوتبال فعالیت نموده است و دارایی خالص او 210 میلیون دلار تخمین زده می گردد.

3- دیوید بکهام - دارایی خالص 450 میلیون دلار

دیوید بکهام یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او از بزرگ ترین سوپراستارهایی است که این بازی تا به حال به خود دیده است و چهره چندین برند معروف جهانی است. بکهام مدل تبلیغاتی چندین برند برتر مانند تودور، اچ اند ام، آرمانی و بریتلینگ است.

او بعلاوه مالک تیم اینتر میامی در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا و یکی از ثروتمندترین بازیکنان فوتبال است. بکهام حدود 450 میلیون دلار دارایی خالص دارد.

2- کریستیانو رونالدو - دارایی خالص 500 میلیون دلار

دارایی خالص کریستیانو رونالدو حدود 500 میلیون دلار تخمین زده می گردد. او در طول دوران فوتبال پیروز خود ثروت قابل توجهی به دست آورده است.

دارایی خالص رونالدو بازتابی از استعداد، کار سخت و قراردادهای پرسود متعددی است که او توانسته در حرفه خود به دست آورد. او چهره چندین برند از جمله نایک، تگ هویر و کلیر بوده است.

علاوه بر این، رونالدو در قراردادهای تجاری مختلفی مانند هتل ها و خط فراوری لباس نیز سرمایه گذاری نموده است. سبک زندگی مجلل او از جمله تعطیلات لاکچری اش، ثروت بزرگ او را بیشتر نشان می دهد.

1- لیونل مسی - دارایی خالص 600 میلیون دلار

لیونل مسی در سال 2022 زمانی که آرژانتین را به مقام قهرمانی جام جهانی رساند، به اوج حرفه خود در فوتبال رسید. او یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ این بازی است و این به او یاری نموده تا معاملات متعددی را به دست آورد. مسی با برندهای معروفی مانند آدیداس و پپسی همکاری نموده است که برای او بسیار سودآور بوده اند.

او بعلاوه به طور مداوم و موجه یکی از بالاترین دستمزدهای دنیای فوتبال را داشته است. مسی که اکنون به تیم اینتر میامی در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا پیوسته است، حدود 600 میلیون دلار دارایی خالص دارد.

  • کیلیان امباپه راهی لیورپول شد؟! | پیشنهاد شوکه نماینده قرمزها برای خرید فوق ستاره فرانسوی
  • درددل های مسی بعد از ترک پاری سن ژرمن | اتفاقی که برای نیمار و امباپه هم افتاد
  • انتقاد شدید مدیر برنامه های ستاره پاری سن ژرمن از مادر امباپه
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 12832

به "ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا که بالاترین دارایی خالص را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا که بالاترین دارایی خالص را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید