جاذبه های گردشگری تهران؛ محله قدیمی درکه

به گزارش آریا بلاگ، درکه منطقه ای کوهستانی در شمال تهران است که در شهرستان شمیرانات واقع شده است. این منطقه گونه های گیاهی زیادی دارد که منحصر به ایران هستند. با معرفی این منطقه با مجله اینترنتی خبرنگاران همراه باشید.

جاذبه های گردشگری تهران؛ محله قدیمی درکه

درکه

درکه در میان جهانگردان خارجی مجذوب کنندهیت زیادی دارد و در سایت تریپ ادوایزر، رتبه 22ام بهترین جاهای تماشای تهران را به خود اختصاص داده است. این منطقه از تهران 4.5 ستاره از 5 ستاره را گرفته است. البته تعداد افرادی که به این جا چهار ستاره داده اند بسیار نزدیک به افرادی است که پنج ستاره داده اند.

بسیاری از کاربران از ترافیک این منطقه شکایت نموده اند. اما جینتال، جهانگرد خارجی نوشته: در یک شب فوریه بود که از درکه بازدید کردم. به همین علت آن ترافیکی که دیگر کاربران نوشته اند را ندیدم. تقریبا 45 دقیقه با تهران فاصله داشت و جایی بسیار تماشای برای صرف شام، چای و قلیان بود. به ویژه اگر می خواهید از خیابان های شلوغ تهران فاصله بگیرید.

آنتونیو برلینه از رم ایتالیا هم نوشته است: این جا مانند دربند نمای زیبایی دارد و آبشاری طبیعی دارد. هوای خوبی هم دارد که تنها دوست دارید آن را تنفس کنید. آن جا مغازه هایی هم هستند که غذا و نوشیدنی می دهند و می توانید در آنها قلیان هم بکشید.

یک جهانگرد دیگر هم نوشته: عجب جای باحالی بود! عاشق رستوران های متفاوتش شدم و این که همه جا در درختان لامپ گذاشته بودند. خیلی مجذوب کننده بود. توصیه می کنم به این جا بروید.

یکی دیگر هم نوشته: جایی بسیار باحال و محبوب بود و مردم زیاد می آیند، به ویژه در شب. رستوران های زیادی هم هستند که غذای خوشمزه دارند. ارزش تماشا را دارد.

یک جهانگرد چینی در نظر خود نوشته است: این جا اطراف کوه است و برای تعطیلات آخر هفته خوب است. این جا در تهران بسیار محبوب است و دور از شهر نیست و با ماشین راحت می توان به آن جا رفت. اما سخت می توانید جای پارک پیدا کنید. رستوران ها و چای خانه های زیادی در این جا هست. شما می توانید در کنار رودی که از کوه جاری است چای سنتی صرف کنید، و از چای سیاه با دوستانتان لذت ببرید. در تابستان از آن جا بسیار لذت خواهید برد.

برای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7722

به "جاذبه های گردشگری تهران؛ محله قدیمی درکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری تهران؛ محله قدیمی درکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید