حسینی: کمیته های اخلاق و انضباطی راه اشتباهی را دنبال می نمایند، با پرسپولیس و استقلال بد رفتار می گردد

به گزارش آریا بلاگ، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس اعتقاد دارد کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال، راه اشتباهی می روند.

حسینی: کمیته های اخلاق و انضباطی راه اشتباهی را دنبال می نمایند، با پرسپولیس و استقلال بد رفتار می گردد

به گزارش خبرنگاران، سیدجلال حسینی پس از فزونی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خیلی سختی بود. به نکونام بابت تیم بسیار خوبی که دارد تبریک می گویم. بچه های ما هم خیلی زحمت کشیدند و یک پیروزی خوب به دست آوردیم.

وی در خصوص شعارهای نژادپرستانه در بعضی استادیوم های کشور گفت: امیدوارم این مسائل تمام گردد. از این اتفاقات لذت نمی بریم و ما هم خیلی نمی توانیم در این باره صحبت کنیم. امیدوارم به این اتفاقات رسیدگی گردد. فکر می کنم کمیته های اخلاق و انضباطی، راه اشتباهی را دنبال می نمایند. آنها با دقت بیشتری می توانند موضوع را آنالیز و آن را حل نمایند.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اینکه محرومیت طرفداران سایر تیم ها بر خلاف استقلال و پرسپولیس بخشیده می گردد، توضیح داد: فکر می کنم با پرسپولیس و استقلال بد رفتار می گردد. امیدوارم اینگونه نباشد و هر تیمی تخلف می نماید، باید با او برخورد گردد. وقتی با سایر تیم ها این کار را نمی نمایند، شرایط استادیوم ها بدتر هم می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1172

به "حسینی: کمیته های اخلاق و انضباطی راه اشتباهی را دنبال می نمایند، با پرسپولیس و استقلال بد رفتار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: کمیته های اخلاق و انضباطی راه اشتباهی را دنبال می نمایند، با پرسپولیس و استقلال بد رفتار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید