خبرنگاران استاندار همدان بر تقویت ارتباط و تعامل مدیران با ائمه آدینه تاکید نمود

به گزارش آریا بلاگ، همدان- خبرنگاران- استاندار همدان با بیان اینکه ائمه آدینه نهایت همکاری را در جهت تقویت همدلی بین ارکان نظام در سطح استان دارند، تاکید نمود: مدیران دستگاه های اجرایی ارتباط و تعامل خود را با ائمه آدینه بیش از پیش تقویت نمایند.

خبرنگاران استاندار همدان بر تقویت ارتباط و تعامل مدیران با ائمه آدینه تاکید نمود

به گزارش خبرنگاران، سیدسعید شاهرخی روز سه شنبه در گردهمایی ائمه آدینه استان همدان، گفت: دغدغه های روحانیت و ائمه آدینه در راستای تقویت معیشت مردم قابل تحسین است و ما نیز این مسائل را رصد نموده و در جهت برطرف آن ها اقدام می کنیم.

وی از ائمه آدینه، هیات های مذهبی و جامعه روحانیت استان همدان به خاطر تعامل و همکاری که با مسوولان دارند قدردانی کرد و اضافه کرد: با همکاری و همراهی یکدیگر برای حل مسائل مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها کوشش می کنیم.

شاهرخی به بعضی انتظارات و درخواست های ائمه پاسخ داد و گفت: دولت تدبیر و امید مبنا را بر اعتدال قرار داده و از افراط و تفریط دوری می نماید.

استاندار همدان با بیان اینکه در دوران خدمتم در استان همدان در راستای وحدت و تقویت همدلی و وفاق گام برداشتم، اعلام کرد: رمز موفقیت و پیشرفت استان در وحدت و انسجام بین مسئولان است.

او مشارکت روحانیون در برنامه های مقابله و پیشگیری با کرونا را نمونه شاخص این هم افزایی دانست و گفت: در سایه این تعامل فرایند شیوع کرونا نزولی شده و به سمت شرایط پایدار این بیماری پیش می رویم.

استاندار همدان از ائمه آدینه استان خواست که تذکرات و هشدارهای لازم در جهت رعایت پروتکل ها را همچنان به مردم ارائه نمایند تا شرایط عادی انگاری نشود.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6009

به "خبرنگاران استاندار همدان بر تقویت ارتباط و تعامل مدیران با ائمه آدینه تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار همدان بر تقویت ارتباط و تعامل مدیران با ائمه آدینه تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید