خبرنگاران جاده های جنوب کرمان با وجود بارش تگرگ باز است

به گزارش آریا بلاگ، جیرفت - خبرنگاران - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از باز بودن جاده ها و گردنه های کوهستانی جیرفت با وجود بارش باران، تگرگ و برف خبر داد.

خبرنگاران جاده های جنوب کرمان با وجود بارش تگرگ باز است

مسعود جمیلی روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه ها از بارش شدید تگرگ در محدوده تونل اسفند تا دهستان مسکون در محور ارتباطی جیرفت -جبالبارز -دهبکری خبر داد و گفت: راهدران اداره کل راهداری در مناطق کوهستانی مستقر شدند لذا تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در این محور در جریان است.

وی از دپوی شن و نمک مورد نیاز در راهداراخانه جبالبارز و آماده باش راهداران خبر داد و افزود: با توجه به ادامه ناپایداری ها در صورت نیاز به عملیات راهداری با دستگاه های شن و نمک پاش این اقدام انجام می شود.

وی به بارشهای پائیزی در جاده های مناطق کوهستانی و شریانی جنوب کرمان اشاره و شرح داد: لغزندگی محورها دور از انتظار نیست لذا رانندگان قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک ها، برف پاکن ها، چراغ ها، ترمز و لوازم گرمایشی خودرو مطمعن شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای عبور و مرور ایمن خودروها در حوزه خدمات رسانی این اداره کل اتخاذ شده است، بیان داشت: هم اکنون همه محورهای ارتباطی در جنوب کرمان باز و تردد روان در این محورها جریان دارد.

مسعود جمیلی از مردم و رانندگان خواست مسائل جاده ای را با شماره تماس 141 مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا همکاران ما نسبت به رفع مشکل در کمترین زمان اقدام کنند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5122

به "خبرنگاران جاده های جنوب کرمان با وجود بارش تگرگ باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده های جنوب کرمان با وجود بارش تگرگ باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید