خبرنگاران فضاهای ورزشی رو باز سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

به گزارش آریا بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: اماکن و فضاهای ورزشی روباز سراسر استان از امروز/سه شنبه/ به منظور تمرینات ورزشی ورزشکاران و حضور مردم ورزش دوست با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد.

خبرنگاران فضاهای ورزشی رو باز سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

ادهم کرد زابلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: همچنین بازگشایی اماکن ورزشی طبق دستور ستاد کرونا در هر شهرستان تصمیم گیری و دستورات اجرا می شود.

وی با اشاره به خسارت کرونا به ورزش سیستان و بلوچستان گفت: از زمان شیوع کرونا در مجموع 160 باشگاه ورزشی ضرر و زیان دیده که برخی از آنها نیز مجبور به تعطیلی باشگاه های خود شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و نگرانی از ابتلای ورزشکاران به این ویروس در حین انجام فعالیت های ورزشی، تمامی اماکن ورزشی استان در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا تعطیل شدند که همین تعطیلی باشگاه ها نیز موجب و ضرر و زیان باشگاه داران شد.

وی ادامه داد: وزارت ورزش برای جبران خسارت مجموعه های ورزشی از کرونا سامانه ای به نام کارآ معرفی کرده تا صاحبان مجموعه های ورزشی بتوانند از وام های دولتی در دوران کرونا بهره مند شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5352

به "خبرنگاران فضاهای ورزشی رو باز سیستان و بلوچستان بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فضاهای ورزشی رو باز سیستان و بلوچستان بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید