خبرنگاران 21 نفر در کردستان بر اثر حوادث شب نوروز مصدوم شدند

به گزارش آریا بلاگ، سنندج - خبرنگاران - مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اثر وقوع چند حادثه در آیین شب تحویل سال تا ساعت 21 شامگاه پنجشنبه در مجموع 21 نفر در این استان مصدوم شدند.

خبرنگاران 21 نفر در کردستان بر اثر حوادث شب نوروز مصدوم شدند

مصطفی فرامرزی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: سنندج با 9 مصدوم بیشترین آمار مصدومان را به خود اختصاص داد و تعداد افراد مصدوم بر اثر استفاده از مواد محترقه در مریوان چهار نفر، سقز سه، بیجار 2، سروآباد، دیواندره و دهگلان نیز هر کدام یک نفر بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان های کامیاران و قروه حادثه مربوط به شب نوروز گزارش نشده است، افزود: از 21 نفری که مصدوم شدند، 19 نفر درمان و از بیمارستان ترخیص شدند و 2 نفر هم هنوز تحت درمان هستند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: 18 نفر از افراد مصدوم مرد و سه نفر نیز زن بودند ضمن اینکه بیشترین مصدومیت ها مربوط به سوختگی و انفجار ناشی از مواد محترقه در قسمت دست و چشم است.

فرامرزی افزود: بر اثر وقوع چند حادثه در آیین چهارشنبه سوری نیز در مجموع 51 نفر در استان مصدوم شدند که سنندج با 21 مصدوم بیشترین آمار مصدومان را داشت.

سال جاری برغم توصیه ها و هشدراهای مسوولان برای عدم برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال و شب عید نوروز با توجه شیوع ویروس کرونا، متاسفانه عده ای از مردم در شهرهای مختلف استان کردستان بدون توجه به این توصیه ها اقدام به روشن کردن آتش و استفاده از مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک کردند که این کار ضمن بر هم زدن نظم و آرامش عمومی باعث مصدوم شدن تعدادی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2625

به "خبرنگاران 21 نفر در کردستان بر اثر حوادث شب نوروز مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 21 نفر در کردستان بر اثر حوادث شب نوروز مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید