به مشهد سفر نکنید

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تعطیلات آخر هفته که همزمان شده با تعطیلی عید سعید غدیر نیز موجب شده که مسئولان دوباره بر این نکته تاکید کنند که مردم از سفر به مشهد خودداری کنند.

به مشهد سفر نکنید

علوم پزشکی مشهد: مشهد در شرایط قرمز؛ سفر نکنید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این زمینه به تسنیم گفت: شرایط مشهد همچنان قرمز و آمار مبتلایان و همچنین بستری شدگان کرونا زیاد است. رحیمی با بیان این که کرونا شوخی بردار نیست و در برخی بیمارستان های مشهد، بخش زیادی از بستری شدگان جزو جمعیت جوان هستند، افزود: تمامی گروه های سنی باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و درباره فاصله گذاری اجتماعی بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشند. وی پیش از این نیز با اشاره به آمار 20 درصدی بیماران کرونایی غیربومی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از تمامی هموطنان می خواهیم در این شرایط شرایط قرمز کرونایی به مشهد سفر نکنند.

تعطیلات پیش رو، سفر نروید

همچنین عضو ستاد ملی مقابله با کرونا نیز از مردم خواست با توجه به تعطیلات پیش رو سفر نروند تا پیک ابتلا به ویروس کرونا کاهش یابد. مسعود مردانی در گفت وگو با ایرنا افزود: سرعت انتقال ویروس کرونا سه تا هفت برابر افزایش یافته و از مردم می خواهیم دستورالعمل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و سفر نروند.

وی شرح داد: مسافرت باعث همه گیری شیوع کرونا می شود و مردم باید این روزها صبوری کنند و با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن کادر درمانی و مسئولان بهداشتی را همراهی کنند.

وی افزود: آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا رو به افزایش است و همه مسئول هستند پیک ابتلا به بیماری را کاهش دهند، ویروس کرونا بسیار کشنده است و نیازمند همراهی مردم و توجه به مسائل اجتماعی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شست وشوی مداوم دست ها با آب و صابون و پرهیز از سفر و اجتماعات هستیم.

همچنین به گزارش ایسنا، دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت نیز روز گذشته با اعلام استان های با شرایط قرمز شامل مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان، افزود: در تعطیلات پیش رو از سفر غیرضروری به استان های دارای شرایط قرمز و هشدار بپرهیزید.

منبع: روزنامه خراسان

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4195

به "به مشهد سفر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مشهد سفر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید