خبری برای مالکان مسکن مهر پردیس

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، طی چند روز گذشته شرکت عمران پردیس با ارسال پیامکی به توضیح زیر به بعضی مالکان مسکن مهر به آنها اولتیماتوم داده هر چه سریع تر نسبت به پرداخت مبالغی بعضا تا 31 میلیون تومان اقدام نمایند؛

خبری برای مالکان مسکن مهر پردیس

احتراما نامه مهم و فوری در مورد آورده تکمیلی متقاضیان ثانویه (شهروندان) در پنل شما قرار گرفته است. لطفا از بخش ورود متقاضیان (نفر اول) و یا شهروندان منوی نامه های شما اقدام فرمایید.

همچنین شهروندان محترم جهت آگاهی از شماره حساب مربوطه به منوی پرونده شما، بخش مشاهده املاک مهر شما، آیکن مشاهده اولین مالک واحد مراجعه فرمایید. در صورت داشتن هرگونه سؤال با شماره 72436360 تماس حاصل فرمایید.

یکی از متقاضیان مسکن مهر دراین باره گفت: پنجشنبه گذشته پس از دریافت پیامک با مرکز ارتباطات شرکت عمران پردیس تماس گرفتم که یکی از کارشناس مطرح نمود که همه شهروندان باید یارانه 31 میلیون تومانی را پرداخت نمایند.

وی ادامه داد: گفتم که بنده نفر چهارم هستم که حدود 5 سال قبل مسکن مهر کوزو را خریداری کردم، اگر یارانه ای هم پرداخت شده نصیب نفر اول،دوم یا سوم شده و آیا اشتباه نمی کنید و این پول عرصه مسکن نیست.

وی اضافه نمود: خانم کارشناس گفت خیر و این یارانه دولتی است و همه باید آن را پرداخت نمایند.

بر اساس مجوز وزارت راه و شهرسازی در فاز 5 و 9 جدید متقاضیان ثانویه مسکن مهر باید 28 میلیون و 507 هزار تومان، فاز 8 بالغ بر 30 میلیون و 497 هزار تومان، فاز 9 قدیم 20 میلیون و 739 هزار تومان و فاز 11، 31 میلیون و 321 هزار تومان پرداخت نمایند.

این مبلغ برای فاز 3، 16 میلیون و 720 هزار تومان است. متقاضیان این فاز حدود 8 سال است که واحدهای خود را دریافت نموده و در حال پرداخت اقساط هستند.

بنا بر اعلام شرکت عمران پردیس انجام نقل و انتقال مسکن مهر، فروش اقساطی، تحویل واحد و… منوط به پرداخت مبالغ ذکر شده است.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5845

به "خبری برای مالکان مسکن مهر پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری برای مالکان مسکن مهر پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید