خبر خوش برای هواداران بارسلونا: مجوز خرید مهاجم صادر شد

به گزارش آریا بلاگ، بارسلونا مجوز کمیته پزشکی لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا برای کنار گذاشته عثمان دمبله از لیست به علت مصدومیت شش ماهه را دریافت کرد.

خبر خوش برای هواداران بارسلونا: مجوز خرید مهاجم صادر شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا بدین ترتیب می تواند یک مهاجم به عنوان جانشین به خدمت بگیرد. بارسا در نظر دارد که در طول امروز یا فردا، خرید مهاجم را نهایی کند و بدین ترتیب مهاجم جدید زیر نظر ستین تمرین خواهد کرد و آماده بازی مقابل ایبار خواهد شد. مارتین برایت ویت مهاجم 20 ساله لگانس جدیدترین نامی است که پیرامون بارسا مطرح شده است. رقم فسخ قرارداد مهاجم دانمارکی 20 میلیون یوروست یعنی دو برابر انخل، مهاجم ختافه. گزینه های دیگر کاتالان ها نیز روجر، بودیمیر و لوکاس پرز هستند.

بارسلونا در هفته های اخیر تلاش کرده تا کمیته پزشکی لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا مصدومیت طولانی مدت دمبله را تائید کند. پس از مصدومیت سوارِز و دمبله، بارسلونا چاره ای جز خرید مهاجم ندارد چرا که لوکاس پرز نیز در زمستان به رم فروخته شد تا تعداد مهاجمانی که در اختیار کیکه ستین هستند به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. بارسلونا برای این که شانس قهرمانی لالیگا را داشته باشد، می خواهد یک مهاجم سرحال و موقت به لیست خود اضافه کند و در سرانجام فصل به سراغ جذب لوتارو مارتینز از اینتر برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2291

به "خبر خوش برای هواداران بارسلونا: مجوز خرید مهاجم صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای هواداران بارسلونا: مجوز خرید مهاجم صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید