خرید محو شده پرسپولیس در آستانه جدایی؟

به گزارش آریا بلاگ، حامد پاکدل یکی از خرید های فصل نو پرسپولیس برای خط حمله بود؛ بازیکنی که شاید برای پر کردن جای خالی شهریار مغانلو جذب شد، اما تا اینجای کار حضور ناموفقی در جمع سرخپوشان داشته و چه بسا گروهی از پرسپولیسی ها اصلا یادشان نیست که چنین بازیکنی در اختیار دارند! پاکدل اغلب روی نیمکت است و به ندرت بازی می نماید. او پارسال در آلومینیوم اراک گل کرد و بار ها شایعه حضورش در تیم های مدعی و بزرگ مطرح شد.

خرید محو شده پرسپولیس در آستانه جدایی؟

خود حامد هم تا جایی که می توانست به همه تیم های نامدار چراغ سبز نشان داد. درنهایت، اما او به پرسپولیس پیوست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که به نظر نمی رسید جذب پاکدل اولویت اصلی کادرفنی سرخ ها بوده باشد. اتفاقی که هم اکنون برای این مهاجم اتفاق افتاده، یک عقبگرد کامل نسبت به فصل گذشته است. پاکدل فصل گذشته تا این مقطع یعنی سرانجام هفته دوازدهم 6 گل به ثمر رسانده بود.

از قضا گل ششم او در همین هفته دوازدهم برابر خود پرسپولیس به ثمر رسید. با وجود این مهاجم 30 ساله سرخ ها سال جاری فقط یک گل زده که به همان بازی هفته اول برابر فولاد اهواز برمی شود. این روز ها شایعاتی در خصوص احتمال جدایی پاکدل از پرسپولیس در پنجره زمستانی به گوش می رسد؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد پرونده حضور ناموفق این بازیکن در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی را خواهد بست.

همشهری آنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9223

به "خرید محو شده پرسپولیس در آستانه جدایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید محو شده پرسپولیس در آستانه جدایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید