خواجوند: سعی می کنیم پرونده های باشگاه پرسپولیس را مدیریت کنیم، وزارت ورزش برای جذب بازیکن خارجی می تواند توصیه کند

به گزارش آریا بلاگ، مهدی خواجوند، مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: سعی می کنیم پرونده های باشگاه را مدیریت کنیم تا مسئله ای پیش نیاید.

خواجوند: سعی می کنیم پرونده های باشگاه پرسپولیس را مدیریت کنیم، وزارت ورزش برای جذب بازیکن خارجی می تواند توصیه کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی خواجوند پس از جلسه رسیدگی به پرونده های باشگاه های بدهکار ایرانی در فدراسیون فوتبال گفت: جلسه بسیار خوبی بود. میزبانی امروز را آقای نبی بر عهده داشت و از باشگاه ها دعوت کرده بودند تا در این جلسه شرکت کنیم. امروز در مورد مسائل چالشی فوتبال صحبت شد و دوستان آخرین قوانین فیفا را مرور کردند. همچنین درباره قراردادها و مسائل حقوقی نیز صحبت کردیم. ان شاءالله این جلسات ادامه داشته باشد و از مسائل حقوقی جلوگیری شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه امروز برای جلوگیری از تشکیل پرونده های حقوقی در فیفا ما راهکاری ارائه شد یا خیر، گفت: بخشی از این بحث ها مسائل حقوقی است، اما قسمت دیگر مربوط می شود به تعهداتی که بر عهده باشگاه هاست و باید انجام شود. ما فقط مشکل قرارداد نداریم و این طور نیست که فقط به خاطر تنظیم قرارداد مسائل پیش بیاید. شاید قراردادی خوب بسته شود، اما انجام تعهدات هم مهم است.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا در مورد حجم بدهی های باشگاه پرسپولیس نیز صحبت شده است یا خیر، گفت: در این جلسات بحث کلی است. چالش ها آسیب شناسی می شوند و خیلی در مورد مسائل جزئی صحبت نکردیم.

خواجوند درباره آخرین شرایط پرونده های باشگاه پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: درباره آخرین شرایط بازیکنان و پرونده ها سایت باشگاه توضیح داده است و ما هم سعی می کنیم پرونده ها را مدیریت کنیم تا مسئله ای پیش نیاید.

وی در واکنش به طرح این موضوع که گفته می شود بخش نامه ای از سوی وزارت ورزش ابلاغ شده تا باشگاه ها اجازه عقد قرارداد با بازیکنان خارجی را نداشته باشند، گفت: این بخش نامه است، اما قانون فیفا به صراحت گفته است که در این زمینه فقط می توانند توصیه کنند. قطعاً فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هم در این زمینه توصیه های خودشان را ارائه خواهند داشت.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد بازگشت مهدی محمدنبی به سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال نیز مطرح نمود: قطعاً این اتفاق خوبی است. نبی هم مدیر باشگاه بوده و هم سابقه مدیریت در فوتبال را دارد و معضلات را می شناسد. قطعاً بازگشت اتفاق خوبی خواهد بود.

خواجوند در واکنش به بحث مطرح شده درباره کسر قرارداد بازیکنان در صورت نیمه کار ماندن لیگ برتر هم توضیح داد: من چنین چیزی نشنیدم. یک دستورالعمل های بین المللی وجود دارد که هنوز به ما ابلاغ نشده است. فدراسیون فوتبال هم بعید می دانم به این موضوع ورود کند. از طریق خود باشگاه هم در این خصوص فعلاً بحثی مطرح نشده است.

وی در پایان در مورد پرونده آنتونی استوکس یادآور شد: ما هنوز پروندی درباره استوکس نداریم. باشگاه بر اساس تکلیف هایی که دارد نامه هایی در این باره زده است. وکیل این بازیکن هم نامه ای به باشگاه فرستاده و ضمن تشکر بابت مرخصی، درخواست مابقی دستمزد استوکس را هم کرده است! این بازیکن همچنان با ما قرارداد قرارداد دارد و بازیکن ما محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3046

به "خواجوند: سعی می کنیم پرونده های باشگاه پرسپولیس را مدیریت کنیم، وزارت ورزش برای جذب بازیکن خارجی می تواند توصیه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجوند: سعی می کنیم پرونده های باشگاه پرسپولیس را مدیریت کنیم، وزارت ورزش برای جذب بازیکن خارجی می تواند توصیه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید