دقیقی: رفتار مطهری شایسته او نبود، داور پنالتی هم نمی گرفت، توپ ما گل می شد

به گزارش آریا بلاگ، مدیر تیم فوتبال پیکان می گوید رفتاری که از سوی مربی پرسپولیس رقم خورد، در خور و شایسته او نبود.

دقیقی: رفتار مطهری شایسته او نبود، داور پنالتی هم نمی گرفت، توپ ما گل می شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید دقیقی پس از شکست 3 بر یک پیکان مقابل پرسپولیس گفت: تیم ما امروز خیلی خوب بازی را آغاز کرد، اما روی یک اتفاق و اشتباه، گل خوردیم و در ادامه کار سعی در جبران داشتیم. شرایط، اجازه کار را به ما نداد و تیم حریف هم خیلی حرفه ای است، در حالی که بازیکنان ما خیلی جوان هستند و میانگین سنی آنها زیر 25 سال بود. در ادامه هم مفت گل خوردیم. در حالی که می توانستیم امروز نتیجه را مساوی کنیم، اما نتیجه باختیم.

وی درباره اینکه پیکان آغاز خوبی در لیگ برتر داشت اما شش هفته است نتیجه نگرفته و شرایط را چطور می بینید، گفت: باشگاه پیکان با حضور آقای محمدی که از نظر مدیریتی و فنی جزو برترین مدیران ورزشی محسوب می گردد، برنامه بلند مدت دارد. از نظر هزینه کرد سالانه جزو سه تیم پایین جدول هستیم و برنامه ما بلند مدت است. به جز ابراهیم صالحی 30 ساله، سایر بازیکنان ما زیر 25 سال و زیر 23 سال بودند. سعی ما توسعه آموزشگاه و اعتماد به بازیکنان جوان است. تیم جوان همواره نمی تواند بالای جدول باشد و باید اعتماد گردد، خوش شانس باشد و نیازها برطرف گردد تا در جایگاه مناسبی در جدول قرار بگیرد.

مدیر تیم فوتبال پیکان درباره اعتراض پرسپولیسی ها نسبت به پنالتی گرفته شده به سود پیکان گفت: اتفاقی که افتاد روی صحنه درگیری لک با مهاجم ما، در ادامه توپ تبدیل به گل شد. منطقی این بود که آقای مهدوی آوانتاژ بدهد تا بازی ادامه پیدا کند که توپ هم تبدیل به گل گردد، اما همین که جسارت داشت و در آن صحنه درگیری را دید، قابل تقدیر است که خدا را شکر پنالتی هم تبدیل به گل شد.

دقیقی در مورد درگیری روی نیمکت تیم ها و اعتراض حمید مطهری گفت: برای تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم احترام قائل هستیم. حامد لک هم تیمی من بوده اما بعد از گلی که خوردند، اتفاقی ناشایست رقم خورد و توقع بیشتر از این از او داشتیم. با این حال احترام زیادی برای لک قائلم، چون در تراکتور همبازی من بوده است. بعد از گل هم حرکت زشتی دیدیم که من ناراحت شدم و به آقای مطهری هم تذکر دادم. وقتی او در قاب تلویزیونی در برنامه ها حاضر می گردد، خیلی عاقل، باشخصیت و با ثبات صحبت می نماید، اما حرکتی که از او دیدم، در خور و شایسته او نبود.

وی در پاسخ به این سؤال که چه حرکتی از سوی حمید مطهری رقم خورد، اظهار داشت: توقع ما بیشتر از این است. تعارض رفتاری آدم را نگران می نماید. در قاب تلویزیون رفتاری قابل احترام دارند و این افراد الگوی جوانان ما هستند. در صحنه ای که گل زدید، پیروز بودید و شاد شدید، مسئله ای نیست، اما وقتی تیمی که جوان است و کادر جوانی دارد و تحت فشار قرار گرفته، این حرکات در خور و شایسته کسی نیست که ما او را به عنوان یک فرد اخلاق مدار می شناسیم. کسی که در قاب تلویزیون و مباحث کارشناسی خیلی پرتوان و با ثبات است، این رفتار شایسته اش نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8918

به "دقیقی: رفتار مطهری شایسته او نبود، داور پنالتی هم نمی گرفت، توپ ما گل می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دقیقی: رفتار مطهری شایسته او نبود، داور پنالتی هم نمی گرفت، توپ ما گل می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید