دانشگاه های فرانسه به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می نمایند

به گزارش آریا بلاگ، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان فرانسه گفت: دانشگاه های فرانسه به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می نمایند؛ اما اگر شرایط خوب نباشد، کلاس ها نیمه حضوری و اگر اوضاع وخیم شد، به صورت مجازی برگزار می گردد.

دانشگاه های فرانسه به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می نمایند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

فاطمه موحدی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان فرانسه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرامون بازگشایی دانشگاه ها در ایام کرونا در فرانسه گفت: از ابتدای آغاز کرونا همه دانشگاه ها و مراکز تعطیل شدند و همان ابتدا اعلام کردند دانشگاه ها تا ابتدای سپتامبر تعطیل است؛ اما مدارس با فعالیت یک یا دو روز باز شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سپتامبر مدارس همه باز شده و کلاس ها به صورت عادی در حال برگزاری است و دانش آموزانی که در مقطع هدایت و دبیرستان هستند باید ماسک بزنند. ابتدایی ها ماسک ندارند تنها مسئله ای که هست این است که در مدارس ابتدایی که قبلا خانواده ها اجازه داشتند تا داخل مدرسه همراه بچه ها بروند الان این اجازه را ندارند و باید در ورودی بچه ها را تحویل بدهند ولی ماسکی در کار نیست و کلاس ها به صورت عادی هر روز هفته برگزار می گردد، دانش آموزان هدایت و دبیرستان باید رعایت نمایند؛ برای مثال پیش از این در سلف مدرسه هر جایی می خواستند می توانند بنشینند؛ اما الان برای هر کلاسی جایی معین نموده اند که هر کسی سر جای خود بنشیند.

موحدی اضافه نمود: اواسط سپتامبر هستیم؛ دانشگاه ها همچنان در حال ثبت نام در پاریس هستند کلاس ها آغاز نشده و آنچه در سطح دانشگاه ها گفته می گردد این است که سعی می نمایند که پروتکل ها را رعایت نمایند؛ اما اگر شرایط خوب نباشد و تعداد بالا رفت به صورت نیمه حضوری کلاس ها را برگزار می نمایند و اگر اوضاع وخیم شد، کلاس های دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار می گردد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان فرانسه توضیح داد: در سطح شهر نیز پیش از این ماسک زدن در مکان های سربسته مثل فروشگاه ها و حمل و نقل عمومی اجباری بود؛ اما در سطح شهر تردد بدون ماسک بلامانع بود؛ اما از آنجایی که در طول تابستان آمار بسیار بالا رفته است ماسک برای همه اجباری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4189

به "دانشگاه های فرانسه به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های فرانسه به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید