داورزنی: ایران به عنوان یکی از قطب های والیبال دنیا معرفی شده است

به گزارش آریا بلاگ، رئیس فدراسیون والیبال گفت: با قهرمانی تیم های نوجوانان و جوانان کشورمان در دنیا، ایران به عنوان یکی از قطب های والیبال دنیا معرفی شده است.

داورزنی: ایران به عنوان یکی از قطب های والیبال دنیا معرفی شده است

با ما همراه باشید و درباره افتتاح حساب بانکی در کانادا بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی هیدت والیبال استان بوشهر که امروز (دوشنبه) در سالن کنفرانس استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار گشت، گفت: زیر ساخت ورزشی کشور در چند سال اخیر رشد چشمیگری داشته و استان بوشهر نیز پیشرفت محسوسی در ساخت فضاهای ورزشی داشته است که قابل مقایسه با سال های پیش نیست. با توجه به زیرساخت مناسب استان بوشهر، فدراسیون والیبال این آمادگی را دارد که شرایط میزبانی تور ساحلی دو ستاره دنیای را برای این استان فراهم کند.

رئیس فدراسیون والیبال توضیح داد: هم اکنون تیم ملی والیبال ایران در تراز دنیای جز 8 تیم برتر دنیا است و با قهرمانی تیم های نوجوانان و جوانان کشورمان در دنیا، ایران به عنوان یکی از قطب های والیبال دنیا معرفی شده است. باعث افتخار است که امروز بازیکنان ایرانی در لیگ های معتبر والیبال دنیا بازی می نمایند.

مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان بوشهر امروز (دوشنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار گشت و حسن بازدرهوا با کسب اکثریت آرای این مجمع، به مدت چهارسال رئیس هیئت والیبال استان بوشهر شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4310

به "داورزنی: ایران به عنوان یکی از قطب های والیبال دنیا معرفی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: ایران به عنوان یکی از قطب های والیبال دنیا معرفی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید