در بازی مقابل راهیاب از جوانانمان استفاده کردیم

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم هراز آمل با نتیجه سه بر صفر از سد تیم راهیاب ملل کردستان گذشت.

در بازی مقابل راهیاب از جوانانمان استفاده کردیم

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز آمل پس از پیروزی تیمش مقابل راهیاب ملل کردستان گفت: با توجه به اینکه امروز علیزاده، قائمی وغلامی را در اختیار نداشتیم، از جوانانمان استفاده کردیم. بازیکنانم بازی قابل قبول و نرمالی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: توانستند بر حریف فشار وارد نمایند، پیش بینی این پیروزی را داشتیم، امیدوارم در بازی های بعد نمایش بهتر و تماشاگرپسندی داشته باشیم.

عطایی درباره نتایج سه بر صفر ملاقاتهای هفته هفدهم گفت: ممکن است در بعضی از هفته ها تیم های قدرتمند با تیم های ضعیف ملاقات داشته باشند اما روز چهارشنبه بازی ها بسیار سنگین بود. در مجموع لیگ خوب و پرفشاری داریم. امیدوارم فرایند صعودی تیم ها بهتر گردد.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل در پایان درباره استفاده از ویدئوچک گفت: ویدئو چک یاری می نماید که والیبال کم خطاتری را ببینیم اما شیوه استفاده و مطلع سازی از آن مهم تر است. امیدوارم شرایط استفاده از آن برای باشگاه ها تعیین گردد. در نهایت ویدئوچک یاری خواهد نمود ضریب خطای داوران به حداقل برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5783

به "در بازی مقابل راهیاب از جوانانمان استفاده کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بازی مقابل راهیاب از جوانانمان استفاده کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید