دیدنی های سئول ، سفر به سئول

به گزارش آریا بلاگ، کره جنوبی از زیباترین کشورهای آسیایی است که با قدمت و تاریخ کهن خود توانسته گردشگر ها و گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب کند. این کشور با تمرکز زیبایی های طبیعی و بعلاوه تاریخی باستانی یکی از مقاصد اصلی آژانس های مسافرتی و تور طبیعت گردی است. در ادامه با سفر به سئول و جاهای دیدنی سئول با نمونه دیدنی های سئول هم آشنا خواهیم شد.

دیدنی های سئول ، سفر به سئول

جاهای تماشای سئول : دیوار Fortress

سئول توانسته با بهره مندی از تاریخی کهن تنوعی از جاذبه های گردشگری را در خود جای دهد و با ادغام مجذوب نمایندهیت های طبیعی و بعلاوه باستانی مقصدی فوق العاده تماشای برای گردشگران به شمار بیاید. یکی از مجذوب نمایندهیت های ویژه شهر سئول دیوار Fortress می باشد. گردشگران می توانند در مسیر زیبایی که در امتداد دیوار تعبیه شده قدم بزنند، از طبیعت زیبا لذت ببرند. این دیوار که از سنگ و لایه های چوب ساخته شده یکی از دژهای حفاظتی مرکز قدیم کره بوده است . امروزه 6 مسیر پیاده روی در اطراف دیوار در نظر گرفته شده است که سه محور اصلی محلی مناسب و مجذوب نماینده برای رفت و آمد جهانگرد ها و تورهای مسافرتی محسوب می شوند.

جاهای تماشای سئول : Gyeongbokgung

این قلعه تاریخی وتماشای به عنوان بزرگ ترین و با شکوه ترین قلعه در سئول شناخته می گردد و در زبان کره ای به قلعه شادی های تابان معروفیت دارد. بخش هایی از این قلعه تاریخی در روند حمله ژاپنی ها در سال 1598 آتش گرفت اما در مدت فرمانروایی پادشاه Gojong تمامی 7700 اتاق این قلعه زیبا بازسازی شده اند . از جهت دیگر گردشگران تورهای مسافرتی می توانند از موزه ملی کره جنوبی که در ضلع جنوبی قلعه واقع شده نیز تماشا نمایند.

سفر به سئول : جاهای تماشای سئول : Myeongdong

به طور حتم اگر وارد سئول شوید دلتان می خواهد به بازار پوشاک هم سری بزنید. چراکه جنس و کیفیت محصولات کره ای در آسیا نمونه است .به همین ترتیب این منطقه برترین نقطه برای خرید و سرک کشیدن به بوتیک های لباس فروشی است. از جهت دیگر این منطقه برترین رستوران های خانوادگی را هم در خود جای داده است. می توانید از مزه و طعم غذاهای کره ای لذت ببرید.

سفر به سئول : تماشای های سئول : برج سئول

شما می توانید از ورای این برج زیباترین صحنه از وسعت شهر سئول را نظاره گر باشید. این برج مرتفع از سال 1980 به عنوان سنبل شهر سئول شناخته می گردد.

سفر به سئول : تماشای های سئول : Dongdaemun

در این منطقه می توانید از مجتمع های تجاری لوکس و بوتیک های گران قیمت تماشا کنید. بیش از 30000 بوتیک این ناحیه اجناس برندهای معتبر بین المللی را عرضه می نمایند. شما می توانید آنچه که احتیاج دارید از لباس و منسوجات گرفته تا لوازم صوتی تصویری و جواهرات را در این ناحیه تهیه کنید و لذتی دو چندان را در روند تورمسافرتی خود تجربه کنید.

سفر به سئول : تماشای های سئول : Bukchon Hanok Village

این روستای تاریخی در میان دو قلعه باستانی واقع شده است. این روستا یکی از سنبل های فرهنگ و تاریخ در سئول محسوب می گردد و با بیش از 600 سال قدمت به خوبی می تواند فرهنگ و آداب و رسوم و سبک زندگی کره قدیم را به نمایش بگذارد. این روستا با معماری زیبا و سنتی خود و بعلاوه طبیعت فوق العاده توانسته یکی از مراکز کسب جهانگرد و تورهای مسافرتی در کره جنوبی باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 11566

به "دیدنی های سئول ، سفر به سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های سئول ، سفر به سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید