راهنمای خرید ساعت مچی اورجینال در ایران

به گزارش آریا بلاگ، ساعت مچی به عنوان یکی از پرطرفدارترین و زیباترین اکسسوری ها، در برندها و مدل های مختلفی طراحی و فراوری می گردد. این ساعت ها دارای تفاوت هایی به لحاظ ظاهری و یا ساختار هستند که همین تفاوت ها سبب شده تا افراد گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشند. این تنوع موضوعی است که به تازگی در رابطه با اکسسوری های مختلف، از جمله ساعت مچی، مطرح می گردد.

راهنمای خرید ساعت مچی اورجینال در ایران

از طرفی هم با توجه به اینکه ساعت ها می توانند اورجینال یا تقلبی باشند، ضروری است در راستای تشخیص این انواع، با فاکتورهایی آشنایی پیدا کنید. البته موضوعات دیگری هم در رابطه با خرید ساعت مچی اصل مطرح می گردد. از این رو، در ادامه این مطلب به ارائه توضیحات بیشتری در رابطه با ساعت مچی اورجینال و انواع مردانه و زنانه آن خواهیم پرداخت.

برندهای ساعت مچی

از آنجایی که ساعت ها کاربرد بسیار زیادی دارند و به سبب تنوع بالایی که در طراحی آن ها به کار رفته، محدودیتی برای افراد ایجاد نمی نماید، برندهای مختلفی وارد حوزه طراحی و ساخت ساعت های مچی شده اند . از این رو در رابطه با استایل های مختلف و به کارگیری ساعت اورجینال، باید فاکتورهایی را لحاظ کنید. در هر صورت، انواع برندهای شناخته شده ساعت مچی، می تواند شامل مواردی باشد که در ادامه ذکر شده است:

  • ساعت سیتیزن

برند سیتیزن از جمله برندهای ژاپنی است که به دلایلی چون کیفیت بالا و قیمت مناسب، نزد ایرانیان هواداران بسیاری دارد. بعلاوه باید اضافه کرد که ساعت مچی سیتیزن، به لحاظ ظاهری هم یک نمونه فوق العاده است که بسیار زیبا و مجذوب نماینده است.

ساعت سیتیزن به علت محبوبیت بالایی که در میان افراد دارد، نمونه های فیک و تقلبی متنوعی برای آن ساخته شده. از این رو، راه چارههایی که به شناسایی اصالت این دسته از ساعت مچی ها یاری می نمایند، شامل آنالیز کد ساعت سیتیزن، به واسطه استفاده از کالیبر و یا رفرانس، است. بعلاوه کیفیت نصب نام برند سیتیزن، از جمله دیگر راه های تفکیک انواع اصل از بدل است.

  • ساعت کاسیو

از دیگر برندهای آشنا، می توان به برند ساعت سازی کاسیو اشاره نمود. محصولات کاسیو چه به لحاظ ساختار و چه از نظر کیفیت، از سطح ایده آلی برخوردار هستند. این برند ژاپنی، تنوع بالایی برای ساعت مردانه و زنانه خود در نظر گرفته که به افراد گزینه های بیشتری را برای انتخاب می دهد. ساعت مچی کاسیو، مانند دیگر انواع برندهای ساعت مچی دارای مدل های مختلفی است که می توان گفت مدل جی شاک، در میان خاص ترین ساعت های این برند قرار می گیرد.

با این وجود، از مهم ترین مسائلی که در رابطه با ساعت های این برند مطرح می گردد، وجود کپی های متعددی است که گاهی فرایند تشخیص را سخت می نمایند. یکی از راه چارههایی که برای تشخیص اصل بودن یا نبودن این برند مطرح می گردد، توجه به جعبه ساعت می باشد؛ به طوری که جعبه آلومینیومی، درون بسته مقوایی قرار می گیرد. توجه به نام برند کاسیو هم راه چاره دیگری است که باید حداقل دوبار در قسمت های مختلف ساعت هک شده باشد. فونت ها هم می توانند از عوامل شناسایی انواع اصل از تقلبی باشند.

  • ساعت رومانسون

برند رومانسون، از انواع برندهای سوئیسی است که می تواند برای استایل های مختلف، مورد استفاده قرار بگیرد. این برند با فراوری ساعت های باکیفیت، توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. به خصوص که قیمت ساعت های رومانسون در مقایسه با برندهای دیگر، بسیار مناسب است. موضوع قیمت خود عاملی برای محبوبیت هر چه بیشتر این برند ساعت سازی، نزد افراد مختلف است.

از طرفی هم تنوع بالایی که از انواع مدرن تا کلاسیک را شامل می گردد، به شما در انتخاب ساعت مناسب برای سبک پوششتان، یاری می نماید. به همین علت محدودیت های گزینشی برای افراد حذف می گردد. با این حساب اگر در پی تنوع هستید، ساعت مچی رومانسون می تواند در میان گزینه های انتخابی شما قرار بگیرد.

در صورتی که می خواهید ساعت رومانسون اصل را از انواع تقلبی آن شناسایی و تفکیک کنید، باید به کد رفرانس موجود در پشت ساعت دقت کنید. با سرچ این کد همراه با عبارت watch، می توانید از اصالت ساعت اطمینان حاصل کنید.

در حالت کلی باید گفت که برندهای مختلف و متعددی چون سانتا باربارا، گواردو و یا سیکو وجود دارند که در زمینه ساخت ساعت فعالیت می نمایند؛ اما مسئله مهم در روند انتخاب ساعت مچی اورجینال، توجه به پارامترهای کیفی و ظاهری است که در ادامه با این موارد آشنایی پیدا خواهید کرد.

ویژگی های و راه چارههای شناسایی ساعت مچی اورجینال

در رابطه با ساعت های مچی، تنوع برند سبب شده تا انواع کپی و تقلبی متعددی وارد بازار شوند. با این حساب، شناسایی فاکتورهای ساعت مچی اورجینال، می تواند راه چاره مناسبی در راستای تفکیک انواع اصل از بدل باشد.

از جمله این ویژگی ها، جعبه و بسته بندی ای است که برای ساعت های برندهای مختلف در نظر گرفته شده. شما باید با توجه به برند مد نظر خود، فاکتورها و المان های به خصوصی را در جعبه ساعت مورد آنالیز قرار دهید. البته باید اضافه کرد که خرید از نمایندگی به شما این اطمینان را می دهد که ساعت خریداری شده کاملا اورجینال بوده و در صورت بروز هر گونه مسئله ای، گارانتی برای آن تعریف شده است.

در بعضی از ساعت ها، کدهای به خصوصی برای جستجو در گوگل وجود دارد که می تواند سبب هدایت شما در تشخیص اصل یا بدل بودن ساعت گردد. به علاوه توجه داشته باشید که ساعت های اورجینال، به طور کلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و حتی نسبت به مولفه هایی چون آب، مقاومت به مراتب بیشتری از خود نشان می دهند .

قیمت و فاکتور هم جزء دیگر علائم شناسایی ساعت های اصل از انواع بدل هستند. در نتیجه با تحلیل این خصوصیات، می توان به اصالت ساعت مچی برندهای مختلف پی برد.

مجموعه ترند تایم

در صورتی که قصد خرید ساعت مچی اورجینال دارید، حتما باید نسبت به معتبر بودن فروشگاه توجه داشته باشید! مجموعه ترند تایم آدرس : https://trendtime.ir با ارائه گارانتی شرکتی، ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصالت کالا، دقیقا همان گزینه ای است که می تواند اعتماد شما را در خرید جلب کند. برندهای مطرحی چون رومانسون، کاسیو، سیتیزن و مواردی از این قبیل را می توانید از مجموعه ترند تایم تهیه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 12289

به "راهنمای خرید ساعت مچی اورجینال در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید ساعت مچی اورجینال در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید