راه اندازی برنامه مهاجرتی نوا اسکوشیا برای پزشکان

به گزارش آریا بلاگ، نوا اسکوشیا، برنامه مهاجرتی جدیدی را برای پزشکان راه اندازی نمود. این استان اعلام نموده است که بیشتر تمرکز آن در سال 2018، استخدام پزشکانی از انگلستان و ایرلند می باشد.

راه اندازی برنامه مهاجرتی نوا اسکوشیا برای پزشکان

استان نوا اسکوشیا، برنامه مهاجرتی جدیدی را برای جذب پزشکان عمومی، پزشکان خانواده و پزشکان متخصص، راه اندازی کرده است. این برنامه جدید ، فقط مختص به پزشکان عمومی و پزشکان خانواده (کد شغلی NOC 3112) و پزشکان متخصصی (NOC 3111) است که دارای پیشنهاد کار معتبر از یکی از مراکز بهداشت و سلامت استان یا مرکز سلامت IWK (Izaak Walton Killam) واقع در مرکز استان، هالیفکس، هستند.

برنامه پزشکان نوا اسکوشیا، به منظور تسریع فرآیند مهاجرت پزشکان از طریق کاهش میزان کاغذبازی ها و فرایند اداری طراحی شده است. به این منظور، برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا (NSNP)، در تلاش برای اجتناب از فرایند تکراری کارها، به ارزیابی های مدرکی انجام شده توسط کالج پزشکان و جراحان نوا اسکوشیا استناد خواهد نمود.

این استان در یکی از اخبار منتشر شده، دکتر جیمی تریبو، اولین پزشک استخدام شده تحت برنامه جدید نوا اسکوشیا را معرفی کرد. تریبو که در حال حاضر در آمریکا مشغول به کار است، در منطقه کیپ برتون نوا اسکوشیا یک حرفه خانوادگی را راه اندازی خواهد نمود.

وی گفت: ما منتظر نقل مکان به نوا اسکوشیا هستیم. اخذ پروانه پزشکی در کشوری دیگر به معنی از بین رفتن بسکمک از موانع و کاغذبازی های غیرضروری است که پیش قبل از مقررات مربوط به مهاجرت دست و پا گیر می شوند. این برنامه جدید باعث شده است که روال مهاجرت برای ما ساده تر و کوتاه تر شود و کارفرمایان در این راه کمک بزرگی به ما کرده اند.

دکتر Lynne Harrigan نائب رئیس مرکز پزشکی نوا اسکوشیا (NSHA) گفت که:

استخدام پزشکان خارجی الزامی است. ما در یک محیط رقابتی در سراسر کانادا و به صورت بین المللی فعالیت می کنیم. این برنامه مزیت های بسکمک را برای استان ما به ارمغان خواهد آورد.

اداره مهاجرت نوا اسکوشیا (NSOI) و مرکز پزشکی NSHA اعلام نمودند که به منظور استخدام پزشکانی از انگلستان و ایرلند در سال 2018 با همدیگر همکاری خواهند داشت.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3347

به "راه اندازی برنامه مهاجرتی نوا اسکوشیا برای پزشکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی برنامه مهاجرتی نوا اسکوشیا برای پزشکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید