رتبه سوم روستای بندو در طرح گردشگری

به گزارش آریا بلاگ، بندو، روستایی از توابع بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه در استان بوشهر واقع در جنوب ایران. طبق سرشماری سال 1385 جمعیت آن 571 نفر بوده است. از زیباترین اماکن دیدنی در این روستا، چشمه دزدنه است.

رتبه سوم روستای بندو در طرح گردشگری

اخیرا مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفته است: طرح گردشگری روستای بندو شهرستان عسلویه، این استان رتبه سوم طرح های برگزیده دهیاری ها کشور را کسب کرد.

فاطمه دهقانی اضافه نمود: از 23 استان کشور 130 طرح و پروژه در دو محورمنابع درآمدی پایدار، کارآفرینی و اشتغال روستایی و عمران و خدمات روستایی به دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال شد که از این بین 46 طرح از 19 استان به مرحله داوری راه یافت.

وی بیان نمود: از استان بوشهر 6 طرح در 2 بخش اشتغال، کارآفرینی و خدمات و عمران روستایی به این مرحله رسید. در جلسه داوری، این طرح ها به صورت تخصصی آنالیز و نمایندگان دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها به دفاع از طرح ها پرداختند.

وی افزود: در خاتمه این جلسه، از بین طرح های راه یافته به مرحله نهایی، 6 طرح از سراسر کشور انتخاب و طرح روستای منتخب گردشگری بندو رتبه سوم را کسب کرد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر اضافه نمود: جشنواره طرح های برگزیده دهیاری ها با خاتمه یافتن مرحله داوری طرح های ارسالی در هفته دهیاری که از 14 تیر شروع می گردد، برگزار و از دهیار و اعضای شورای روستای بندو شهرستان عسلویه در سطح کشوری تقدیر به عمل می آید.

دهقانی یادآور شد: نوآوری، خلاقیت و ایجاد درآمد پایدار در روستاها از مهمترین اهداف دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر است.

منبع: ایرنا

منبع: همگردی
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 466

به "رتبه سوم روستای بندو در طرح گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه سوم روستای بندو در طرح گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید