رنجبری: خیلی بدشانس بودم ولی دیگر دوست ندارم به گذشته فکر کنم، بازی با آلومینیوم فوق العاده سخت است

به گزارش آریا بلاگ، مهاجم تیم فوتبال پیکان به دشواری کار تیمش در مصاف با آلومینیوم اراک اذعان کرد و گفت، شاگردان سیدمجتبی حسینی در این بازی در پی پیروزی هستند.

رنجبری: خیلی بدشانس بودم ولی دیگر دوست ندارم به گذشته فکر کنم، بازی با آلومینیوم فوق العاده سخت است

پیمان رنجبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط پیکان برای بازی با آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و در بازی قبلی برابر فولاد هم نتیجه بدی نگرفتیم. ما در بازی های بیرون از خانه عملکرد بسیار خوبی داشتیم و علت اینکه در بازی های خانگی نتوانستیم خوب امتیاز بگیریم، شرایط نامناسب زمین چمن استادیوم دستگردی است که امیدوارم این مشکل رفع گردد.

وی که در بازی با فولاد گل تساوی تیمش را به ثمر رساند، با اشاره به بدشانسی هایش در یک سال گذشته توضیح داد: از زمانی که در گل گهر بودم و سپس پیراهن ذوب آهن و پیکان را بر تن کردم، خیلی بدشانس بودم، چون 9 یا 10 بار توپ هایم به تیر دروازه خورد و این اوج بدشانسی بود. با این حال دوست ندارم به گذشته فکر کنم و امیدوارم از این به بعد دیگر اینقدر بدشانس نباشم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در خصوص بازی بعدی تیمش برابر آلومینیوم اراک اعلام نمود: این بازی برای ما فوق العاده سخت است، چون آلومینیوم انسجام تیمی بسیار خوبی دارد و در لیگ سال جاری جدا از اینکه فقط یک بار شکست خورده است، در خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشته است. با این حال ما هم به چیزی جز برد فکر نمی کنیم و می خواهیم فرایند خوب مان را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9158

به "رنجبری: خیلی بدشانس بودم ولی دیگر دوست ندارم به گذشته فکر کنم، بازی با آلومینیوم فوق العاده سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنجبری: خیلی بدشانس بودم ولی دیگر دوست ندارم به گذشته فکر کنم، بازی با آلومینیوم فوق العاده سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید