رنگ های گلکسی S25 اولترا فاش شد

به گزارش آریا بلاگ، سری گلکسی S25 در اوایل 2025 وارد بازار می گردد تا برای کسب عنوان برترین گوشی هوشمند سال با رقبای خود به مبارزه بپردازد. سامسونگ، جدیدترین فناوری های خود را برای گوشی های پرچم دار اولترای خود اختصاص می دهد و این بار نیز از این اصل پیروی خواهد نمود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت میخواهد نسل بعدی گوشی های رده بالای خود را بدون کم کردن از مشخصات فنی، از همواره باریک تر طراحی کند. به تازگی، جزئیات جدیدی به بیرون درز نموده است که رنگ های گلکسی S25 اولترای سامسونگ را برملا می نماید.

رنگ های گلکسی S25 اولترا فاش شد

این غول فناوری کره ای معمولا طیف گسترده ای از رنگ ها را برای گوشی های خود ارائه می دهد. با این وجود، در خانواده گلکسی S، رنگ های چشم نوازتر برای مدل های استاندارد و پلاس در نظر گرفته می گردد. در مقابل، این شرکت برای مدل های اولترا از رنگ های ساده تر و رسمی تر استفاده می نماید. به نظر می رسد در نسل بعدی گوشی های هوشمند نیز شاهد همین رویکرد باشیم.

Ice Universe، یک افشاگر معتبر در حوزه موبایل، در شبکه اجتماعی X بیان کرد که گلکسی S25 اولترا در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و تیتانیومی در دسترس خواهد بود. البته، نمی توان این احتمال را نادیده گرفت که ماه ها بعد رنگ های جدیدی به این گوشی اضافه گردد. این منبع تعیین نکرده است که آیا رنگ های انحصاری فروشگاه آنلاین سامسونگ نیز در این فهرست قرار دارند یا خیر.

در زمینه طراحی، گلکسی S25 اولترا می خواهد با بدنه باریک خود در کنار انبوه فناوری هایی که در خود جای داده است، خودی نشان دهد. اطلاعات فاش شده نشان می دهد که ضخامت این گوشی 8.25 میلی متر خواهد بود. برای مقایسه، ضخامت گلکسی S24 اولترای فعلی 8.6 میلی متر است. اگرچه گوشی های پرچم دار باریک تری از برندهای دیگر در بازار وجود دارد، گلکسی S25 اولترا همچنان تنها گوشی هوشمندی خواهد بود که باید فضایی برای قرار دادن و شارژ S Pen داشته باشد.

طراحی مجموعه دوربین پشتی گلکسی S25 اولترا نیز ارتقا یافته است. با اینکه سنسورها به طور جداگانه چیده شده اند، اکنون یک حلقه مشکی ضخیم دور تا دور آنها را در برگرفته است. یکی دیگر از بهبودهای مورد انتظار در طراحی، کاهش حاشیه های اطراف صفحه نمایش است.

بعضی از تعیینات کلیدی لو رفته

در بخش تعیینات فنی، این گوشی در سراسر دنیا از پردازنده Snapdragon 8 Elite/Snapdragon 8 Gen 4 قدرت می گیرد. گفتنی است که سامسونگ هنوز استفاده از تراشه Exynos 2500 را برای مدل های استاندارد و پلاس منتفی نکرده است. این گوشی در نسخه هایی با 12 گیگابایت و 16 گیگابایت رم به فروش خواهد رسید.

دوربین های پشتی این گوشی شامل سنسورهای 200 مگاپیکسلی (ISOCELL HP2، اصلی) + 50 مگاپیکسلی اولترا واید + 10 مگاپیکسلی (تله فوتو، زوم اپتیکال 3 برابر) + 50 مگاپیکسلی (پریسکوپی، زوم اپتیکال 5 برابر) خواهد بود. در نهایت، دوربین سلفی گلکسی S25 اولترا از یک سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 مهر 1403 بروزرسانی: 29 مهر 1403 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 13654

به "رنگ های گلکسی S25 اولترا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ های گلکسی S25 اولترا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید