زمان خاتمه جابجایی لیگ برتر کشتی اعلام شد

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - سازمان لیگ کشتی زمان انتها مهلت نقل وانتقالات تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) را اظهار داشت.

زمان خاتمه جابجایی لیگ برتر کشتی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از مسئولان سازمان لیگ کشتی، با توجه به اینکه در آیین نامه لیگ سال 1400 (بند 8) حداقل زمان جابجایی برای تیم ها به منظور جذب کشتی گیران خود برای مرحله نهایی لیگ 3 روز مشخص شده بود، سازمان لیگ به منظور ارتقاء کیفیت مرحله نهایی لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی و جذب کشتی گیران خارجی و داخلی مطرح، زمان بیشتری را در اختیار تیم ها قرار داد.

بر این اساس با توجه به اتمام مسابقات مقدماتی در کشتی آزاد (22 آبان ماه) انتها وقت اداری روز شنبه 6 آذرماه انتها مهلت جابجایی برای چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این مسابقات خواهد بود.

بعلاوه با توجه به اتمام رقابت های مقدماتی در کشتی فرنگی (28 آبان ماه) و با توجه به زمان برگزاری مرحله انتهای این مسابقات انتها وقت اداری روز سه شنبه 9 آذرماه انتها مهلت جابجایی برای چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8770

به "زمان خاتمه جابجایی لیگ برتر کشتی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان خاتمه جابجایی لیگ برتر کشتی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید