سرمربی پاختاکور: ملاقات رفت با تراکتور به یادماندنی بود

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی پاختاکور، تساوی پُرگل در ملاقات رفت تیمش مقابل تراکتور ایران را خاطره انگیز و سرشار از نکات مثبت و منفی برای خود دانست.

سرمربی پاختاکور: ملاقات رفت با تراکتور به یادماندنی بود

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت تحریر چیست از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، پیتر اویسترا در نشست خبری پیش از ملاقات پاختاکور ازبکستان مقابل تراکتور ایران گفت: ما هنوز شانس کمی برای صعود به مرحله بعد داریم و ملاقات فردا بسیار مهم است. می توانیم با پیروزی در این مسابقه، در رقابت برای صعود باقی بمانیم و برای همین هدف کوشش خواهیم کرد.

وی با اشاره به ملاقات رفت دو تیم که به نتیجه پُرگلی انجامید، بیان نمود: بازی رفت ما با تراکتور به یادماندنی بود و تساوی 3-3 تأثیراتی مثبت و منفی در ما ایجاد کرد، اما هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و شاید ملاقات فردا متفاوت باشد. کوشش می کنیم بهتر بازی کنیم و پیروز شویم.

همچنین شرزود آگزاموف که به همراه اویسترا در نشست خبری شرکت نموده بود، درخصوص ملاقات با نماینده ایران گفت: بازی مهمی مقابل تراکتور داریم. ما هنوز شانس کمی برای صعود به مرحله بعدی داریم و کوشش می کنیم از آن استفاده کنیم. حریف در جدول گروه B از ما بالاتر است. در ملاقات فردا تیمی پیروز می گردد که از لحاظ فیزیکی آمادگی بیشتری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6901

به "سرمربی پاختاکور: ملاقات رفت با تراکتور به یادماندنی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پاختاکور: ملاقات رفت با تراکتور به یادماندنی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید