سرپرست باشگاه استقلال: سرمربی در دو روز آینده انتخاب می گردد ، اسامی منتشر شده درست نیست

به گزارش آریا بلاگ، حجت کریمی: شرایط سرمربی تیم استقلال در این یکی دو روز معین می گردد. هم گزینه ایرانی و هم گزینه خارجی داریم و این اسامی که منتشر شده، هیچکدام درست نیست.

سرپرست باشگاه استقلال: سرمربی در دو روز آینده انتخاب می گردد ، اسامی منتشر شده درست نیست

سرپرست باشگاه استقلال می گوید طی یکی دو روز آینده سرمربی آبی پوشان انتخاب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت کریمی در حاشیه مراسم درگذشت خواهر امیرقلعه نویی درباره شرایط انتخاب سرمربی استقلال اظهار کرد: شرایط سرمربی تیم در این یکی دو روز معین می گردد. هم گزینه ایرانی و هم گزینه خارجی داریم و این اسامی که منتشر شده، هیچکدام درست نیست.

مربی خارجی اگر قرار باشد انتخاب گردد، ابتدا باید به ایران بیاید و این گونه نیست به کشور دیگری برویم و قرارداد ببندیم. باشگاه استقلال بزرگ است و مربی خارجی باید بیاید باشگاه را ببیند و بعد درباره قرارداد صحبت گردد.

او درباره مطالبات ساپینتو و شکایت این مربی به فیفا گفت: چرا باید شکایت کند؟ او 200 هزار دلار طلب دارد که به وسیله بانک شهر کارش اجرا شده است و ان شاءالله پرداخت می گردد.

کریمی درباره اظهارنظر پادوانی مبنی بر اینکه پولی از استقلال نگرفته است، بیان نمود: رسیدش امروز از سایت باشگاه منتشر خواهد شد. همه خواهند دید. متاسفانه از وقتی آمدیم، شیطنت زیاد دیدیم و دشمن زیاد داریم. کسانی می خواهند بیایند و ما هم راه را آماده نموده ایم.

او درباره اختلاف نظر بین سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش گفت: این دو نهاد با هم هماهنگ هستند و ان شاءالله مسئله ای وجود نخواهد داشت.

کریمی در خاتمه در پاسخ به این سوال که یکشنبه در مجمع حضور خواهید داشت؟ بیان نمود: نمی دانم. هر چه قسمت باشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 12699

به "سرپرست باشگاه استقلال: سرمربی در دو روز آینده انتخاب می گردد ، اسامی منتشر شده درست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست باشگاه استقلال: سرمربی در دو روز آینده انتخاب می گردد ، اسامی منتشر شده درست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید