سومین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید

به گزارش آریا بلاگ، سومین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز یکشنبه 9 تیرماه 98 با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرماندار بویراحمد، شهردار یاسوج و سایر مدیران دستگاه های اجرایی، برگزار گردید.

سومین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید

به گزارش میراث آیا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین در یاسوج، گفت: عشایر ایران زمین دارای فرهنگ های گوناگونی است، که این تنوع فرهنگی باید در این جشنواره به بهترین به نمایش گذاشته گردد.

فیلی با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین، تاکید نمود: تمام دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی موظف به همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در مورد برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره است.

وی با بیان اینکه میزبانی و برگزاری این جشنواره برای استان ما بسیار مهم است اظهار کرد: با توجه به میهمان نوازی مردم این استان، باید در جشنواره عشایر شرایط شور و نشاط برای شهروندان، گردشگران و میهمانانی که به استان سفر می نمایند فراهم گردد.

فیلی با تاکید بر ملی بودن این جشنواره، خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: این جشنواره باید ساعاتی شاد و مفرح برای شهروندان و کسانی که به استان سفر نموده اند بوجود آورد و در ترویج فرهنگ عشایر ایران زمین مؤثر واقع گردد و در این خصوص تمام مدیران باید همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 643

به "سومین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید