سیفی: کسب مدال طلا وظیفه من است، به خاطر دخترم دنبال پنجمین طلای جهان هستم

به گزارش آریا بلاگ، دارنده چهار مدال طلای ووشوی جهان گفت: سختی های زیادی را متحمل شدم و به خاطر تولد دخترم به دنبال بهترین نتیجه و پنجمین مدال طلای جهان هستم.

سیفی: کسب مدال طلا وظیفه من است، به خاطر دخترم دنبال پنجمین طلای جهان هستم

محسن محمدسیفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط ملی پوشان در آستانه پانزدهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم و در مدت برگزاری اردوها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. قطعا در فرصت باقی مانده یکسری تمرینات را انجام خواهیم داد که تبدیل این همه تمرین به توان، قدرت، سرعت و انفجار منجر می شود و با آمادگی 100 درصد وارد مسابقات قهرمانی دنیا می شویم.

وی افزود: به اینکه چه اتفاقی قرار است در مسابقات قهرمانی دنیا بیفتد فکر نکردم، اما قطعا محسن سیفی بازیکنی است که تمام تلاش خود را انجام خواهد تا بهترین اتفاق رقم بخورد. سه ماه شرایط سختی تمرینی را در اردوها پشت سر گذاشتم و از خانواده دور بودم و آسیب دیدگی داشتم. بعد از عمل جراحی خیلی خیلی شرایط سختی داشتم که دوباره به اوج آمادگی برسم. همه این سختی ها به علاوه تولد دخترم انگیزه خواهد شد تا همه تلاشم را برای او انجام بدهم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

سیفی در خصوص رسیدن به عنوان پرافتخارترین ووشو کار دنیا گفت: هیچ وقت به این داستان ها فکر نکردم. البته این رکوردها جذاب است، اما هیچ وقت ذهن خود را درگیر این مسائل نکردم. در حال حاضر نیز در تاریخ ووشو دنیا ورزشکاری را نداریم که چهار مدال طلا و سه مدال طلای بازی های آسیایی را کسب کرده باشد.

دارنده چهار مدال طلا و یک نقره مسابقات دنیای ادامه داد: خدا شاهد است که هیچ وقت به این داستان ها فکر نکردم و همیشه به دنبال این بودم در هر مسابقه ای بهترین عملکرد و نتیجه را کسب کنم و جواب زحمات کادرفنی، استاد اوجاقی و رئیس فدراسون ووشو را بدهم. فکر می کنم کسب مدال طلا وظیفه است و کاری خاص نیست.

سیفی در خصوص ریسک چینی ها برای استفاده از یکی از 5 سهمیه خود در وزن او گفت: در چین اینگونه نیست که به حریفان دیگر فکر کنند و بر اساس شرایط فدراسیون و باندبازی های خود سهمیه هایی را به استان ها می دهند و فکر می کنم خالی از لطف نباشد که پنجمین مدال طلای دنیا با شکست چینی ها باشد. قطعا احساس خوبی است که وقتی در کشور چین پیروز به کسب مدال طلا می شوید، بازیکن این کشور در کنار شما حضور داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی ووشو در خصوص شانس ووشو ایران برای تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته و کسب 8 مدال طلا در بخش آقایان و بانوان گفت: به همه بچه ها چه در بخش بانوان و آقایان امیدوار هستم. هر 5 بازیکن آقایان بازیکنان خوبی هستند که طلای بازی های آسیایی، طلای دنیا و طلای جوانان دنیا را در کارنامه خود دارد و در عین جوانی باتجربه هستند. این تیم در عین جوانی بسیار باتجربه است و امیدوارم بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

دارنده سه مدال طلای بازی های آسیایی بیان کرد: قطعا کسب 8 مدال طلا دور از دسترس ما نیست. شرایط تمرینی ما به گونه ای بوده است که در بخش مردان هر 5 مدال طلا را کسب کنیم. همه بچه ها استحقاق کسب مدال طلا را دارند و ما با انگیزه کسب 8 مدال طلا در دو بخش آقایان و بانوان ساندا به چین می رویم.

سیفی در خصوص راهنمایی بازیکنان جوان تیم ملی گفت: واقعیت این است که ما همه چیز را از بزرگترهای خود یاد گرفتیم. در 18 سالگی و جوانی کسی مثل حسین اوجاقی هم تیمی و کاپیتان ما در کنار سایر بزرگترها بود که ما را راهنمایی می کرد. این موضوع از آنها به ما رسیده است و فکر می کنم کار خاصی انجام نمی دهم و تنها به عنوان انجام وظیفه تلاش می کنم روحیه کوچکی به بچه ها بدهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 793

به "سیفی: کسب مدال طلا وظیفه من است، به خاطر دخترم دنبال پنجمین طلای جهان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیفی: کسب مدال طلا وظیفه من است، به خاطر دخترم دنبال پنجمین طلای جهان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید