شافعیان: برای دفاع از عنوان قهرمانی مان آمده بودیم

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نشمین شافعیان پس از پیروزی تیم اشتادسازه در فینال لیگ برتر هندبال برابر شهید شاملی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: باتوجه به اینکه یک برد و یک باخت داشتیم، بازی واقعاً سختی بود و برای ما حکم ملاقات سرنوشت را داشت ولی ما سعی کردیم با آنالیزی که از تیم کازرون داشتیم و انگیزه بچه ها، بدون توجه به حساسیت ملاقات بازی خودمان را انجام داداه و دو امتیاز بازی را کسب کنیم.

شافعیان: برای دفاع از عنوان قهرمانی مان آمده بودیم

وی ادامه داد: جا دارد از آقای حسامی و آقای سمیع مالک و مدیرعامل باشگاه و تمام بچه های تیم و همکاران عزیزم در کادرفنی تشکر کنم و این برد را به مردم و خوب فهیم مشهد تبریک بگویم.

شافعیان در ادامه اضافه نمود: تمام بازیکنان تیم خوب بودند و نمی توان انتخاب کرد اما باتوجه به اینکه شیدا فلاحی کاپیتان تیم ملی و باشگاه ما امروز بعد از به نمایش گذاشتن یک بازی فوق العاده، خداحافظی کرد، شاید بتوان از او نام برد و امیدوارم بتوانیم در صندلی بهتر و در کسوت مربی از دانش این بازیکن ملی پوش استفاده کنیم.

شافیعان در پاسخ به این پرسش که تیم شهید شاملی با راهنمایی خدیجه قانع تغییرات تاکیتیکی زیادی داشت و آیا چنین تغییرات زیادی را پیش بینی می کردید؟ گفت: بله، با توجه به اینکه سعی نموده بودیم دوارنج داشته باشیم از یک سری از بچه ها برای یک تاکتیک و سری دیگر را برای تاکتیک دیگر مورد استفاده قرار دادیم سعی کردیم از تمام تاکتیک ها بهره ببریم و از فاز سرعت و انتقال به خوبی استفاده کنیم؛ اگرچه بازی پایاپایی بود اما ما پیروز شدیم از ابتدا نبض بازی را در اختیار بگیریم.

وی ادامه داد: ما آمده بودیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و کار سختی پیش رو داشتیم.

سرمربی اشتادسازه در خصوص شرایط خاص برگزاری لیگ باتوجه شیوع کرونا نیز اضافه نمود: باتوجه به اینکه شرایط واقعاً متفاوت و خاصی به واسطه ویروس کرونا ایجاد شده، فدراسیون مجبور بود تا بازی ها را به طور متمرکز و با این فرمت برگزار کند؛ جا دارد از فدراسیون بابت برگزاری مسابقات در شرایط سخت کرونا تشکر کنم. ضمن اینکه چندین نفر از بازیکنان و مربیان شغل دیگری نداشته و این مسابقات برای آنان منبع درآمد است؛ با این حال باوجود تمام سختی ها سطح مسابقات بالا بود و ما هم پیروز شدیم در نهایت از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم.

خدیجه قانع سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر هندبال بانوان گفت: کمی بدشانسی آوردیم. البته ترجیح می دهم اصلاً در خصوص داوری صحبت نکنم و فعلاً چیزی برای گفتن ندارم. بازیکنانم خیلی کوشش کردند. هم افرادی که در کسوت داوری هستند و هم آنهایی که در بخش مربیگری فعال هستند، می دانند که بازیکنانم لیاقت داوری بهتری را داشتند. من بازیکنانم را قهرمان می بینم. ما کوشش کردیم، اما بعضی اتفاقات دیگر دست من یا بازیکنان نیست.

وی درباره شرایط برگزاری لیگ برتر هندبال گفت: کمی بی برنامگی بین دو مسابقه رفت و برگشت هر مرحله وجود داشت که زمان کافی برای ریکاوری به ما نمی داد. بعضی می گفتند دو هفته زمان داریم، اما تا یک ماه طول می کشید. ما بازیکنان را آماده می کردیم و به اوج می بردیم و بعد دوباره به حالت قبل برمی گشتند. این زمان ها کمی بد بود.

سرمربی تیم هندبال زنان شهید شاملی کازرون در سرانجام توضیح داد: با وجود آنکه مسابقات در دوران شیوع کرونا برگزار گردید، ولی بازیکنان ما به سبب پروتکل های بهداشتی که فدراسیون اجبار نموده بود، به این ویروس مبتلا نشدند و این جنبه لیگ خیلی خوب بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6349

به "شافعیان: برای دفاع از عنوان قهرمانی مان آمده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شافعیان: برای دفاع از عنوان قهرمانی مان آمده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید