شانزدهمین جایزه گرگم و گله می برم از جشنواره فیلم ایتالیا

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - پویانمایی گرگم و گله میبرم ساخته امیرهوشنگ تعیین جایزه بهترین فیلم انیمیشن بخش مسابقه بین المللی سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه کورتی پونته (Corti a Ponte) کشور ایتالیا را از خود کرد.

شانزدهمین جایزه گرگم و گله می برم از جشنواره فیلم ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، به دنبال اعلام برندگان بخش بین الملل مسابقه رسمی این دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کورتی پونته، پویانمایی گرگم و گله می برم از فراوریات سال 2018 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برنده بهترین فیلم انیمیشن شد.

این پویانمایی جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن جشنواره را به سبب سادگی، روانی و خوش آوایی دیداری و شنیداری که تجربه نمایش را به تماشا گذاشته است، دریافت کرد.

انیمیشن هشت دقیقه ای گرگم و گله می برم برگرفته از داستانی با همین نام نوشته افسانه شعبان نژاد از انتشارات کانون پرورش فکری است که با تکنیک انیمیشن دیجیتال در امور سینمایی کانون فراوری شده است.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کورتی پونته که بخش عمده فیلم های خود را به بچه ها و نوجوانان اختصاص داده سال جاری بخش کودک و نوجوان خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا در دو بخش برگزار کرد.

بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه از 15 تا 18 اردیبهشت سال 1399 (4 تا 7 مه 2020) در منطقه پونته سان نیکولو استان پادووا در حوالی شهر ونیز ایتالیا برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4753

به "شانزدهمین جایزه گرگم و گله می برم از جشنواره فیلم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانزدهمین جایزه گرگم و گله می برم از جشنواره فیلم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید