شاه علی دوست: تمرکز نداریم، بهتر است لیگ را تعطیل نمایند

به گزارش آریا بلاگ، کاپیتان تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد که تعطیلی مسابقات لیگ برتر یک تصمیم منطقی است.

شاه علی دوست: تمرکز نداریم، بهتر است لیگ را تعطیل نمایند

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط مسابقات لیگ برتر فوتبال و دوری تیم ها از شرایط تمرین و مسابقه گفت: شرایط برای بازیکنان و تیم ها سخت شده است. الان چند هفته است که باید در خانه تمرین کنیم و باشگاه های بدنسازی هم تعطیل هستند، با این شرایط فقط 20 درصد از شرایط تمرینی مهیاست و طبیعی است که بازیکنان با مشکل روبرو شوند. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس کشنده از بین برود و شرایط به حالت طبیعی برگردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید تصمیم به تعطیلی قطعی مسابقات بگیرند؟، خاطر نشان کرد: من در این مدت زیاد صحبت نکردم که بعضی فکر نمایند به خاطر شرایط سایپا در جدول، قصد سوءاستفاده دارم. مدت هاست که تمرکز نداریم و از تمرینات گروهی دور هستیم، این در حالی است که تیم های دیگر هم چنین شرایطی دارند و زمان ریشه کن شدن کرونا هم که تعیین نیست. اگر هم قرار باشد لیگ بعد از یک ماه دیگر برگزار گردد، طبیعتاً تیم ها احتیاج به چند هفته تمرین آماده سازی دارند که با این شرایط زمان زیاد از دست می رود.

شاه علی دوست گفت: با این شرایط بهتر است لیگ برتر را تعطیل نمایند تا لیگ فصل آینده هم با مشکل روبرو نگردد. الان خودمان و خانواده های مان استرس داریم و با این شرایط خیلی سخت است که مسابقات برگزار گردد. با این حال امیدوارم یک تصمیم قاطع گرفته گردد تا هر چه زودتر از این بلاتکلیفی خارج شویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2912

به "شاه علی دوست: تمرکز نداریم، بهتر است لیگ را تعطیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: تمرکز نداریم، بهتر است لیگ را تعطیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید