شرایط پیش فروش کوییک S از سوی سایپا اعلام شد

به گزارش آریا بلاگ، در ادامه اعلام بخشنامه های فروش برای متقاضیان سامانه یکپارچه، گروه خودروسازی سایپا نیز شرایط پیش فروش کوییک S را گفت. این شرایط ویژه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه است که اولویت معین شده برای آن ها، خودرو کوییک S بوده است. موعد تحویل خودرو به این گروه از متقاضیان، پاییز و زمستان 1402 اعلام شده بوده است. سایپا برای متقاضیانی که شرایط پیش فروش کوییک S تیرماه شامل حال آن ها می گردد، در تاریخ 29 تیرماه 1402 پیامک اطلاع رسانی را ارسال نموده است.

شرایط پیش فروش کوییک S از سوی سایپا اعلام شد

به گزارش دیجیاتو؛ در شرایط پیش فروش کوییک S، پیش پرداختی معادل 134 میلیون و 420 هزار تومان از متقاضیان مطالبه شده است. قیمت خودرو نیز مطابق نرخ روز و در زمان تحویل خودرو معین خواهد شد. موعد تحویل خودرو ها نیز بین آذر الی اسفندماه 1402 اعلام شده است.

متقاضیانی که در تاریخ 29 تیرماه 1402 پیامک شرکت در این شرایط فروش را دریافت نموده اند، به مدت سه روز فرصت ثبت نام و تکمیل وجه دارند؛ بنابراین مشتریان تا تاریخ 31 تیرماه 1402 فرصت دارند به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کنند و با دریافت کد کاربری، وجه مورد نظر را به حساب شرکت واریز کنند.

آخرین قیمت کوییک S از سوی سایپا در فروردین ماه سال جاری اعلام شد. در حال حاضر قیمت نهایی این خودرو برای مشتریان، 268 میلیون و 194 هزار تومان است. این خودرو در زمستان 1401، حدود 185 میلیون تومان قیمت داشت.

کوییک S نسخه فیس لیفت کوییک محسوب می گردد که تغییراتی را در جلوپنجره تجربه نموده است. سبک سپر و چراغ این خودرو به نسخه سدان یعنی ساینا S شبیه است. با این حال طراحان سایپا سعی نموده اند با افزودن خطوط مشکی رنگ زیگزاگی به سپر این خودرو، جوان پسند بودن کوییک S را به بیننده القا کنند. یکی دیگر از تغییرات کوییک S نسبت به کوییک عادی، اضافه شدن دی لایت است؛ بنابراین به جای خطوط پلاستیکی نقره ای رنگ سپر ها در کوییک عادی و کوییک R، دو نوار دی لایت روی این خودرو نصب شده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1402 بروزرسانی: 30 تیر 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 12967

به "شرایط پیش فروش کوییک S از سوی سایپا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پیش فروش کوییک S از سوی سایپا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید