شکست خانگی اُکسین البرز، تیم شیرازی برنده شد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دو تیم اُکسین البرز و قشقایی شیراز عصر امروز در استادیوم انقلاب کرج به مصاف هم رفتند، این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم شیرازی سرانجام یافت.

شکست خانگی اُکسین البرز، تیم شیرازی برنده شد

محمد مهری برای تیم قشقایی در دقیقه 34 گل زد تا تیم میهمان جلو بیفتد اما در دقیقه 73 شاهین شفیعی برای تیم اُکسین البرز گل زد تا بازی در خانه را به تساوی برساند.

اما گل پیروزی را حسین صادقی در دقیقه 90 برای نماینده استان فارس به ثمر رساند تا اُکسین در خانه متوقف گردد هرچند اُکسینی ها در این دیدار یک ضربه پنالتی را نیز از دست دادند.

دو تیم در شرایطی رو درروی یکدیگر قرار گرفتند که تیم اُکسین با خرید بازیکنان نامی، لیگ یک را به امید لیگ برتری شدن آغاز کرد و با سه برد متوالی در سه هفته اول باعث شد با کسب 9 امتیاز صدرنشین گردد و لرزه بر تن حریفان بیندازد اما این انتها کار نبود.

کمالوند مربی تیم اُکسین پس از کسب نه امتیاز در 3 هفته اول، در پنج بازی بعدی فقط 4 امتیاز به دست آورد.

در مقابل تیم قشقایی که لیگ دسته اول را با شکست برابر مس رفسنجان آغاز نموده بود در ادامه پس از تساوی هفته دوم در خانه ملوان، چهار بازی پیاپی خود را بُرد و صدرنشین شد اما کنار گذاشته شدن سیاه جامگان از لیگ باعث شد این تیم از صدر به رده ششم برسد و شگفتی ساز گردد و با کسب این پیروزی به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8

به "شکست خانگی اُکسین البرز، تیم شیرازی برنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست خانگی اُکسین البرز، تیم شیرازی برنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید