شیائومی کپی رایت موبایل خورشیدی ثبت کرد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت چینی شیائومی کپی رایت اختراع یک موبایل جدید را ثبت نموده که دارای پنل خورشیدی است.

شیائومی کپی رایت موبایل خورشیدی ثبت کرد

طبق اطلاعات به دست آمده این کپی رایت جولای سال گذشته در سازمان جهانی مالکیت فکری(WIPO) ارائه شده است. این کپی رایت شامل چند تصویر از طراحی موبایل است.

این طرح ها نشان می دهند موبایل خورشیدی مذکور دارای نمایشگری بدون فرورفتگی است، اما معین نیست دوربین جلویی آن در کجا قرار می گیرد. زیرا نشانی از ماژول دوربین جلویی پاپ آپ نیز در تصاویر وجود ندارد. بنابراین محتمل است این شرکت از فناوری تعبیه دوربین زیر نمایشگر برای این موبایل استفاده کند.

پشت دستگاه نیز ماژولی با دو دوربین وجود دارد و حسگرهای دوربین به طور عمودی قرار گرفته اند.یک فلش ال ای دی نیز میان دو حسگر واقع شده است. علاوه بر آن پشت دستگاه نشانی از حسگر اثر انگشت نیست بنابراین، این ماژول احتمالا زیر نمایشگر قرار می گیرد.

اما مهمترین بخش این موبایل پنل خورشیدی آن است که تقریبا بخش اعظم پشت دستگاه را می پوشاند. جالب آنکه این پنل از ماژول دوربین نازکتر است. با یاری این پنل دستگاه از طریق انرژی خورشیدی شارژ می گردد.

البته هیچ اطلاعاتی درباره عرضه یا ساخت این موبایل وجود ندارد. هرچند کپی رایت آن ثبت شده اما لزوما به معنای آن نیست که دستگاهی با این معینات به بازار عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 337

به "شیائومی کپی رایت موبایل خورشیدی ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی کپی رایت موبایل خورشیدی ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید