صادقی: به جای مسائل فنی در خصوص کرونا صحبت می کردیم، قلعه نویی عظیم تر ماست، از او عذرخواهی می کنم

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید از قلعه نویی معذرت خواهی کنم که صدای مان بالا رفت و به داور اعتراض کردیم.

صادقی: به جای مسائل فنی در خصوص کرونا صحبت می کردیم، قلعه نویی عظیم تر ماست، از او عذرخواهی می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم صادقی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال سایپا مقابل سپاهان در هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال، گفت: با توجه به تیمی که داریم و بازی کردن مقابل تیم پرمهره سپاهان، نتیجه خوبی کسب کردیم. برنامه ما خوب دفاع کردن و ندادن موقعیت به سپاهان بود. یکی دو موقعیت به حریف دادیم که دروازه بان ما خوب کار کرد. در مجموع تیم ما با تمام وجود کوشش کرد و از نتیجه راضی هستم.

وی در واکنش به مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال و اینکه سایپا هفته گذشته برابر این تیم بازی نموده است، گفت: در دو روز گذشته به جای اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنیم، فقط در خصوص این موضوع حرف زدیم. همه بازیکنان استرس دارند. آنها در هتل با دستکش و ماسک هستند، اما در بازی نمی توانند این طوری باشند. بدتر از همه اینکه 13 بازیکن استقلال مبتلا به کرونا شده اند و ما با این تیم بازی نموده بودیم. این مسئله به بازیکنان و خانواده های شان استرس وارد می نماید و در عملکرد فنی تیم نیز تأثیرگذار خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا موافق تعطیلی لیگ است یا نه، گفت: در این مورد خیلی صحبت کردیم. پیش از اینکه مسابقات آغاز گردد، گفتیم که باید شرایط را ببینیم. اگر بیماری کرونا کنترل شد، مسابقات را آغاز نمایند، در غیر این صورت زمانی که بیماری کنترل شد، ادامه لیگ را به لیگ فصل آینده بچسبانند و برگزار نمایند تا هم تکلیف قهرمان می گردد هم تیم های سقوط نماینده. این پیشنهاد ما بود، اما مسئولان تصمیم گرفتند که لیگ برتر دنبال گردد. ما هم تمرینات مان را آغاز کردیم و پنج بار از بازیکنان تست گرفتیم. نمونه تست یکی از بازیکنان مثبت شد و پس از دوران قرنطینه برگشت. تست یکی دیگر از بازیکنان ما هم پیش از ملاقات با استقلال مثبت اعلام شد که هنوز به تیم اضافه نشده است. این مسئله جای نگرانی دارد و همه بازیکنان نگران شرایط هستند.

وی درباره درخشش دروازه بان تیمش در ملاقات مقابل سپاهان توضیح داد: دروازه بان ما دو توپ خوب گرفت، اما کل تیم خوب دویدند و خوب دفاع کردند. تعویض های سپاهان را دیدید که چه بازیکنانی وارد زمین شدند. جلوی این تیم بازی کردن سخت است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا بار دیگر در رابطه با بحث مبتلا شدن تعدادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا گفت: همان طور که گفتم تیم ما در دو روز گذشته نگران بود. ما تست دوباره داده ایم و فردا نتایج می آید. این مسئله همه را نگران نموده است.

صادقی درباره داوری بازی سایپا - سپاهان گفت: داوری مسئله ای نداشت، اما اعتراض هایی از سوی هر دو تیم صورت گرفت که با توجه به خالی بودن ورزشگاه، صداها شنیده می شد. روی صحنه اخراج بازیکن جوان ما داور یک مقدار عجله کرد. شاید می توانست کارت اول را ندهد.

وی در واکنش به این سؤال که در یک صحنه به نیمکت سپاهان معترض بود، اما گفت که به احترام امیر قلعه نویی چیزی نمی گوید، گفت: مسئله ای نبود. باید از قلعه نویی معذرت خواهی کنم که صدای مان بالا رفت و به داور اعتراض کردیم. ایشان عظیم تر من است و او مرا به تیم ملی دعوت کرد. شرایط بازی است و طبیعی بود و اگر باعث ناراحتی شان شدم، معذرت خواهی می کنم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3748

به "صادقی: به جای مسائل فنی در خصوص کرونا صحبت می کردیم، قلعه نویی عظیم تر ماست، از او عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: به جای مسائل فنی در خصوص کرونا صحبت می کردیم، قلعه نویی عظیم تر ماست، از او عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید