صادقی: تیم فوتبال جوانان به لحاظ فنی و تاکتیکی هم خوب بود، تیم ملی می تواند عراق را شکست بدهد

به گزارش آریا بلاگ، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا از عملکرد فنی و تاکتیکی تیم فوتبال جوانان کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا تمجید کرد.

صادقی: تیم فوتبال جوانان به لحاظ فنی و تاکتیکی هم خوب بود، تیم ملی می تواند عراق را شکست بدهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا که تماشاگر دیدار جوانان ایران و امارات بود پس از پیروزی 2 بر صفر شاگردان پورموسوی گفت: ابتدا به بازیکنان تیم ملی و مربیان خوب این تیم و مردم ایران تبریک می گویم. اتفاق خوبی بود که سه برد کسب کردیم. من بازی اول و بازی سوم را از نزدیک دیدم. تیم ما (سایپا) هم تیم جوانی است و دو بازیکن در تیم جوانان داشتیم که دوست داشتم بازی آنها را از نزدیک ببینم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از نتایج کسب شده تیم جوانان رضایت دارد یا نه، گفت: بله، مسلماً وقتی در سه بازی پیروز می شوند، رضایت هم وجود دارد. به نظرم تیم ما به لحاظ فنی و تاکتیکی هم خوب بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه چرا تیم های پایه ایران نتایج خوبی کسب می نمایند، اما در رده های بالاتر نمی توانند درخشش خود را تکرار نمایند، گفت: خب این تازه مرحله مقدماتی بود و باید از این تیم حمایت کرد. این تیم جوانان باید حفظ و همین تیم وارد رده امید و بزرگسالان گردد. خب در رده بزرگسالان کار سخت تر است و رقبای ما نظیر کره، ژاپن، عربستان و استرالیا امکانات بهتری دارند، سرمایه گذاری خوبی نموده و بیشتر پیشرفت می نمایند. با این حال فدراسیون فوتبال هم خوب برنامه ریزی نموده است و امیدوارم این تیم حفظ گردد و به شرایط خوبی برسد.

صادقی درباره بازی ایران و عراق در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر اعلام نمود: به اعتقاد من می توانیم عراق را شکست بدهیم. بازیکنان خوبی داریم که در اروپا بازی می نمایند. ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم ملی حضور دارند و تیم ملی قدرتمندی داریم. امیدوارم که بتوانیم عراق را شکست بدهیم. به شخصه معتقدم می توانیم نتیجه خوبی مقابل عراق بگیریم و این تیم را شکست بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1213

به "صادقی: تیم فوتبال جوانان به لحاظ فنی و تاکتیکی هم خوب بود، تیم ملی می تواند عراق را شکست بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: تیم فوتبال جوانان به لحاظ فنی و تاکتیکی هم خوب بود، تیم ملی می تواند عراق را شکست بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید