عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر در سال 2018 شد

به گزارش آریا بلاگ، عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر

عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر(World Travel Awards 2018)، یکی به عنوان پیشرو جهانی در کلاس اکونومی پرواز و دیگری برایبرنامه پرواز مکرر، در سال 2018 شد.

عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر در سال 2018 شد

جایزه جهانی سفر 2018 اخیرا در Pátio da Galé در لیسبون پرتغال برگزار گردید. جمال الازکی، مدیر عمان ایر، و مراد اولاد الحاج، مدیر فروش آفلاین و قرارداد جهانی عمان ایر، این جوایز را از طرف این شرکت هواپیمایی هواپیمایی دریافت کردند.

عبدالعزیز الرئیسی، سردفتردار هواپیمایی عمان ایر گفت: دریافت دو جایزه جهانی سفر راهی فوق العاده برای خاتمه سال عمان ایر بود. این جوایز استانداردها را برای صنعت سفر تنظیم می نمایند و شاهدی بر کیفیت خدمات و محصولاتی است که به مشتریانمان ارائه می کنیم و همین باعث شده است که به طور مداوم به عنوان برترین انتخاب شویم. عمان ایر، شرکتی پیروز و پابرجاست، که با دریافت جوایز بسیار برای محصولات منحصر به فردی که ارائه می نماید و هیئت مدیره با تجربه اش در همه کلاس های پروازی، به خوبی شناخته شده است.

2018 سالی درخشان برای عمان ایر بود. صرفنظر از جوایز بیشماری که کسب نموده است، عمان ایر بعلاوه 7 برند تازه هواپیمایی را به ناوگان خود افزوده است و بعلاوه سه مسیر تازه هوایی را راه اندازی نموده است. این مسیرها به مقصد استانبول ترکیه، کازابلانکا مراکش و مسکو روسیه هستند. با خاتمه امسال، عمان ایر 5 فروند هواپیمای بوئینگ MAX و سه فروند هواپیمای 787-9s را به ناوگان خود اضافه خواهد نمود.

اوایل امسال، عمان ایر، جایزه جهانی سفر برای شرکت هواپیمایی پیشرو خاورمیانه در کلاس تجاری و شرکت هواپیمایی پیشرو خاورمیانه در کلاس اکونومی را آز آن خود کرد.

از جوایز ارزشمند دیگری که عمان ایر در سال 2018 از آن خود نموده است می توان به دریافت جایزه Seven Stars Luxury Lifestyle and Hospitality Awards برای برترین ایرلاین در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در سال 2018، جایزه Frontier برای فروش کالا در پرواز، و جایزه تجاری خلبانی 2018 برای ایرلاین برتر سال اشاره نمود. بعلاوه این ایرلاین، جایزه APEX Regional Passenger Choice Awards را برای دریافت 4 ستاره در درجه بندی ایرلاین ها، از آن خود نموده است.

خرید بلیط و رزرو آنلاین بلیط عمان ایر

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 11349

به "عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر در سال 2018 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمان ایر برنده دو جایزه جهانی سفر در سال 2018 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید