فرافکنی، اتهام و توهین زننده به سبک مدیرعامل تیم فوتسال مس

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی ملاقات برگشت فینال لیگ برتر فوتسال را امروز منتشر کرد. در سنگین ترین رای، علی افضل سرمربی تیم مس به یک سال محرومیت، محکوم شده است.

فرافکنی، اتهام و توهین زننده به سبک مدیرعامل تیم فوتسال مس

خبرنگاران برای جویا شدن نظر حامد نجفی مدیرعامل تیم مس تماس گرفت اما در کمال تعجب با اظهارات زننده و توهین آمیز این مدیر که پدرش در وزارت صنعت، معدن و تجارت مشاور عالی و دستیار ویژه است، روبرو شد.

نجفی که در خصوص مدیریتش در باشگاه متمول مس به خاطر ارتباطات و روابط خانوادگی ابهامات و شائبات زیادی وجود دارد، در واکنش به سئوال خبرنگاران مبنی بر آرای کمیته انضباطی، گفت: هرچه آتش است از گور شما بلند می گردد!

نجفی به این جملات بسنده نکرد و با اظهارات و ادبیات زننده دیگری و اتهام به خبرنگاران، تلفن خود را قطع کرد.

فرافکنی و توهین های نجفی احتمالا ریشه در مصاحبه وی و ادعای پناهندگی محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش فوتسال ایران دارد که 25 خرداد با خبرنگاران انجام داد. نجفی در این مصاحبه حتی اتهاماتی را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال وارد کرد. البته اتهام نجفی به کمیته استیناف بی پاسخ نماند و علیرضا صالحی از تشکیل پرونده برای این مدیر در کمیته اخلاق اطلاع داد.

این در حالی است که آرای کمیته انضباطی علیه تیم مس، مربوط به رفتار غیر متمدنانه و خارج از عرف اعضای تیم فوتسال مس از جمله علی افضل سرمربی این تیم بوده است. افضل هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت اقداماتی انجام داد که باعث تحریک کادر فنی و بازیکنان دو تیم شد که در نهایت درگیری هایی را هم در جریان مسابقه و هم در انتها این بازی در پی داشت.

بدون شک ناظران انضباطی و ناظران مسابقه فینال بهتر از هرکسی می دانند که افضل، چه الفاظی به کار برده و چه حرکاتی نموده است که با این رای سنگین، محکوم و محروم شده است. نگاهی به گزارش ناظران انضباطی خود می تواند گویای دلیل نقره داغ شدن تیمِ تحت مدیریت نجفی باشد.

نجفی بهتر است به جای انداختن توپ مسئولیت های فرهنگی و ورزشی خود به زمین رسانه ها، بیشتر بر وظایف خود متمرکز گردد. کارنامه کاری و رفتاری نجفی نشان داده علاقه ویژه ای دارد که هنگام ناکامی در عملکردش، با عصبانیت دیگران را مقصر بی تدبیری هایش جلوه بدهد؛ چه این عملکرد در ترانسفر شدن ملی پوش تیمش باشد، چه ناکامی عظیم در ارائه مستندات به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و چه برخوردهای رسانه ای بعد از حکم سنگین کمیته انضباطی.

نجفی که در مدت یک سال گذشته با به کارگیری عباس ترابیان به عنوان مشاور در باشگاه دست به تخلف زده است - به دلیل محرومیت سه ساله ترابیان از هرگونه فعالیت در فوتبال و فوتسال- احتمالا شاید برای توجیه این تخلف خود هم که متاسفانه از سوی نهادهای قضایی و حقوقی فدراسیون فوتبال نادیده انگاشته شده است، بهانه های دیگری جور نموده است و از همین حالا تیرِ اتهاماتش را به سمت نهادها و یا افراد دیگری نشانه رفته است!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3813

به "فرافکنی، اتهام و توهین زننده به سبک مدیرعامل تیم فوتسال مس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرافکنی، اتهام و توهین زننده به سبک مدیرعامل تیم فوتسال مس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید