فرکی: در سه بازی اخیر در حق تیم من ظلم شده است

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی پیکان می گوید تیمش لیاقت بیشتری نسبت به یک امتیاز از 3 بازی داشته است و ظلم های مختلف علیه پیکان باعث شده تا این تیم نتیجه نگیرد.

فرکی: در سه بازی اخیر در حق تیم من ظلم شده است

به گزارش خبرنگاران، حسین فرکی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک با شاهین شهرداری بوشهر گفت:بازیکنانم کوشش زیادی را انجام دادند و هدف ما دریافت 3 امتیاز بود. در نیمه دوم خیلی بهتر از تیم حریف بودیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم. شاهین با تیمی که برابر شهرخودرو و سپاهان شکست خورده بود، متفاوت بود و انگیزه دوچندانی داشت.

وی ادامه داد: توانستیم 8 یا 9 فرصت گلزنی ایجاد کنیم اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. باید با شرایط موجود بجنگیم. این که توانستیم در زمین حریف 1 امتیاز بگیریم کار بزرگی انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم امتیازهای از دست رفته را در بازی های بعدی جبران کنیم. ما در قائمشهر یک نیمه بد بودیم. در بقیه بازی ها سر تر از حریف مان بودیم و در حق ما ظلم شد. البته من راضی ام به رضای خدا زیرا تیم من هدف دارد و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم و نباید فراموش کنیم که پیکان سال جاری نسبت به پارسال متفاوت است. روند ما امیدوارکننده است و به آینده خوشبینیم.

سرمربی پیکان درباره شهر بوشهر گفت: من 8 سال پیش به این شهر آمدم و متاسفانه تغییر مثبتی را در این شهر ندیدم. این شهر مردمان فوتبال دوستی دارد و من هم روی تیم های پرطرفدار حساس هستم و امیدوارم مسئولان بوشهری فکری به حال این شهر و فوتبال آن بکنند.

فرکی درباره شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما فکر می کردیم که با جو حاضر در استادیوم بازیکنان مان دچار مشکل شوند اما این شاهین بود که در ابتدا تحت تاثیر نهاده شد. تیم شاهین تغییرات زیادی نداشته است و امیدوارم مسئولان بوشهری به این تیم و خواسته های ویسی برسند. ویسی سرمربی است که با شرایط کنار می آید و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است اما باید از او حمایت گردد و امیدوارم تجربه تیم و بازیکنانش در لیگ برتر بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 664

به "فرکی: در سه بازی اخیر در حق تیم من ظلم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: در سه بازی اخیر در حق تیم من ظلم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید