فیلم برداری بتمن مت ریوز با بازی رابرت پتینسون به سرانجام رسید

به گزارش آریا بلاگ، مت ریوز کارگردان فیلم بتمن با انتشار توئیتی رسما از اتمام فیلم برداری آن اطلاع داد. این فیلم با نقش آفرینی رابرت پتینسون در سال 2022 روی پرده خواهد رفت.

فیلم برداری بتمن مت ریوز با بازی رابرت پتینسون به سرانجام رسید

تقریبا 9 سال از زمان اکران شوالیه تاریکی برمی خیزد می گذرد و پس از سه گانه کریستوفر نولان قرار است دوباره شاهد بازگشت بتمن به سینماها باشیم. مت ریوز میخواهد برخلاف فیلم های اخیر بتمن که بیشتر بر جنبه های ابرقهرمانی و قدرت های فیزیکی او تمرکز داشته اند، سینمادوستان را با سویه های کاراگاهی و ذهن توانمند بروس وین آشنا کند. در این فیلم با بتمن جوانی روبرو هستیم که به دنبال حل پرونده ای درباره یک سری قتل زنجیره ای تصمیم می گیرد مبارزه ای ریشه ای و گسترده را با خلافکاران گاتهام آغاز کند.

  • 15 لباس بتمن در فیلم ها از بدترین تا بهترین

فیلم برداری فیلم بتمن به خاطر دنیاگیری کروناویروس چندین بار با وقفه روبرو شد. چند هفته قبل به خاطر مثبت شدن تست کرونای چند نفر از عوامل پشت صحنه این فیلم، و پیش از آن به خاطر ابتلای پتینسون به کرونا فرایند فراوری بتمن متوقف شده بود. اما اینطور که پیداست بالاخره فیلم برداری این فیلم تمام شده و می توانیم امیدوار باشیم که فیلم جدید ریوز برای اکران در زمستان سال آینده آماده گردد.

در بتمن شاهد رویارویی شوالیه تاریکی با بعضی از دشمنان سرشناس اش خواهیم بود که از میان آن ها می توان به ریدلر با نقش آفرینی پل دینو، پنگوئن با نقش آفرینی کالین فارل و بلک ماسک با بازی پیتر سارسگارد اشاره نمود. ایفای نقش جیمز گوردون، آلفرد پنی ورث و زن گربه ای (سلینا کایل) نیز به ترتیب به جفری رایت، اندی سرکیس و زوئی کراویتز سپرده شده است.

بر اساس بعضی اخبار و حدس ها مت ریوز یک سه گانه جدید برای شوالیه تاریکی خواهد ساخت که تم و اتمسفر متفاوتی نسبت به فیلم های قبلی این شخصیت دارند و فیلم بتمن قرار است اولین بخش از این سه گانه باشد. با توجه به آنچه در نخستین تریلر بتمن دیدیم، داستان فیلم از جایی آغاز می گردد که میزان وقوع جرم و جنایت به طرز چشم گیری در شهر گاتهام افزایش یافته است و بروس وین جوان تصمیم می گیرد در کالبد شوالیه تاریکی برای نجات شهر خود از چنگال قاتلان و خلافکاران خیابانی دست به کار گردد. فیلم بتمن حدود 2 سال از نخستین روزهای شکل گیری شوالیه تاریکی را به تصویر می کشد.

در فیلم بتمن رابرت پتینسون نخستین حضور خود در نقش بتمن را تجربه خواهد نمود. این فیلم برای اکران در سال 2021 برنامه ریزی شده بود، اما به دنبال همه گیری کروناویروس برادران وارنر تاریخ اکران جدیدترین اثر سینمایی شوالیه گاتهام را تا 13 اسفند 1400 (4 مارس 2020) به تعویق انداخته است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6533

به "فیلم برداری بتمن مت ریوز با بازی رابرت پتینسون به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم برداری بتمن مت ریوز با بازی رابرت پتینسون به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید