فیلم ، دومین فاز ساخت بلوار بهار رنگ وبوی افتتاحیه به خود گرفت

به گزارش آریا بلاگ، ️شهردار منطقه 18 تهران از اجرای مراحل پایانی عملیات ساخت فاز دوم بلوار 45متری بهار در فاصله به جای مانده تا عید سعید فطر و انجام روکش آسفالت مکانیزه خبر داد.

فیلم ، دومین فاز ساخت بلوار بهار رنگ وبوی افتتاحیه به خود گرفت

خبرنگاران - مریم قاسمی: پروژه 45 متری بهار یکی از مهم ترین پروژهای حوزه جنوب غرب مرکز است که پس از سال ها چشم انتظاری با تلاش شبانه روزی و همت شهرداری مراحل پایانی تکمیل شدن را پشت سر می گذارد و آماده بهره برداری می شود. شهروندان، به ویژه ساکنان منطقه18، به زودی آثار و برکات اجرای این پروژه را در حوزه حمل و نقل و ترافیک و سفرهای درون و برون شهری، مدیریت زمان و کاهش مصرف سوخت و انرژی احساس خواهند کرد.

شهردار منطقه18 با بیان اینکه این فاز از بلوار 45متری بهار تا خیابان شهید منصور عمرانی ادامه خواهد یافت، اضافه کرد: با تکمیل این بخش از بلوار 45متری بهار که دو هفته زودتر از برنامه زمان بندی اعلام شده و همزمان با عید سعید فطر آماده بهره برداری است، وسائط نقلیه عبوری در مدت زمان کمتری می توانند به خیابان شهید منصور عمرانی، دیگر معابر مهم این منطقه و همچنین بزرگراه آزادگان دسترسی داشته باشند.

محمدجواد خسروی اضافه کرد: این پروژه پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته و طبق اعلام قبلی، همراه با دسترسی کندرو به تندرو بزرگراه فتح به بزرگراه آزادگان، با فرارسیدن عید سعید فطر زیر بار ترافیک خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 12348

به "فیلم ، دومین فاز ساخت بلوار بهار رنگ وبوی افتتاحیه به خود گرفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم ، دومین فاز ساخت بلوار بهار رنگ وبوی افتتاحیه به خود گرفت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، دومین فاز ساخت بلوار بهار رنگ وبوی افتتاحیه به خود گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید