قتل عام 600 مرد بداخلاق به دست همسرانشان

به گزارش آریا بلاگ، یک سازنده وسایل آرایشی با تزریق سم درون محصولات خود، 600 مرد را توسط همسرانشان به کام مرگ کشاند.

قتل عام 600 مرد بداخلاق به دست همسرانشان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، یک تولیدکننده وسایل آرایشی با استفاده از سم درون محصولات خود، 600 مرد را توسط همسرانشان به کام مرگ کشاند. بین سال های 1633 و 1651، جولیا توفانا دلیل اصلی پایان دادن به زندگی بیش از 600 مرد بود. او با احتیاط و با دقت تمام مخلوط سم خود را درست کرد و آن را با دقت تمام بسته بندی کرد و به زنانی که مورد ضرب و شتم واقع می شدند، می داد تا از شر شوهرشان خلاص شوند و آن ها را به قتل برسانند. بیش از 20 سال، مردان کشته شدند و اجساد آن ها بدون هیچ گونه رد یا سوءظن مجرمانه قطعه قطعه شد. به همین خاطر جولیا از نظر بسکمک مقدس شد و حتی پس از مرگش باعث وحشت مردان می شد.

در دوران رنسانس، در ایتالیا، در قرن هفدهم، اکثریت ازدواج ها از پیش مشخص شده بود و آن ها عمدتا بیشتر به دنبال ایجاد اتحاد بین خانواده ها بودند تا اینکه به عشق توجه کنند و زنان در انتخاب همسر خود هیچ حرفی برای گفتن نداشتند. در این ازدواج ها امکان طلاق وجود نداشت و تنها راه خروج از این نوع ازدواج های ناخوشایند مرگ بود. بیشتر زنان هنگام ازدواج نوجوان و حدودا 14 ساله بودند؛ این در حالی بود که همسران آن ها بیش از 30 سال سن داشتند. پس از ازدواج نیز شوهرها کنترل کامل بر همسران خود داشتند و اغلب بدون ترس از مجازات یا حتی مسئولیت پذیری، آن ها را مورد ضرب و شتم و بدرفتاری قرار می دادند. زنان در آن دوره از هیچ قدرت مادی و اجتماعی برخوردار نبودند و آن ها فقط 3 گزینه داشتند: یا ازدواج و به خطر جان خود در خانه شوهر، مجرد ماندن و یا بیوه شدن با زندگی راحت و این گزینه برای برخی از آن ها جذاب ترین گزینه بود.-

سم کشنده مردها

در همان دوره بود که جولیا توفانا به جهان آمد. هنگامی که او 13 ساله بود، مقامات مادر وی را به جرم قتل شوهرش فرانسیس اعدام کردند. جولیا فرمول کشتن پدرش را از مادرش یاد گرفته بود. او توانست مخلوطی از آرسنیک، سرب و بلادونا به شکل مواد آرایشی درست کند و به زنان داد تا با استفاده از آن همسر خود را به قتل برسانند. مواد آرایشی پوششی بود که در غالب آن سم را به زن ها بفروشد. جولیا سم خود را به دو روش توزیع کرد: یکی به شکل مواد آرایشی و دیگری در قوطی های کوچک با عکس های سنت نیکلاس دو باری پنهان شده و در هر دو روش ویال سم را می توان بدون ایجاد شک، روی میز آرایش زن قرار داد و لوسیون ها و عطرها را مخلوط کرد. مخلوطی که او آن را Aqua Tuvana نامید بی رنگ و بی مزه بود و فقط با 6 قطره مرد را در طی چند روز از بین برد.

سمی که در قالب مواد آرایشی به زن ها فروخته شد

نبوغ واقعی او در این بود که او حتی پس از مرگ نیز قابل شناسایی نبود و پس از کالبد شکافی هیچ اثری در جریان خون و بدن باقی نمی گذاشت و حتی به همسر قاتل این فرصت را می داد تا قبل از لذت بردن از آزادی خود، نقش یک بیوه غمگین را بازی کند. تجویز سم ساده بود و به دلیل خاصیت بی عطر و طعم آن به راحتی با هر نوع غذا یا نوشیدنی مخلوط می شد. دوز اول علائمی را نشان می دهد که شبیه به سرماخوردگی شدید است و باعث ضعف و خستگی می شود. دوز دوم باعث علائمی مانند درد معده، تشنگی شدید، استفراغ و اسهال خونی می شود. سرانجام با دوز سوم یا چهارم شوهر می میرد و پزشکان فکر می کنند که علت مرگ او بیماری است و هیچ گونه سوءظن کیفری برای مرگ وی وجود ندارد.

در سال 1650 زنی یک کاسه سوپ با یک قطره Aqua Tuvana جلوی شوهرش قرار داد و قبل از اینکه شوهرش یک قاشق از آن را بخورد، زن از او خواست که غذا را نخورد. این اتفاق سوءظن این مرد را برانگیخت و همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داد تا جایی که او اعتراف کرد که ماده غذایی را مسموم کرده است. مرد بلافاصله او را به مقامات تحویل داد و او اعتراف کرد که این سم را از جولیا تووانا خریده است. هنگامی که جولیا از این موضوع مطلع شد، به یک کلیسای محلی گریخت، اما پس از مدت کوتاهی او را دستگیر کردند. در محاکمه خود جولیا تایید کرد که به مسموم کردن نزدیک به 600 مرد کمک کرده است و اولین فرد شوهر خود او بوده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5671

به "قتل عام 600 مرد بداخلاق به دست همسرانشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل عام 600 مرد بداخلاق به دست همسرانشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید