قصد داشتم معلم شوم اما دوباره به کشتی بازگشتم

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، طاها آکگول آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشور ترکیه که مدال های طلای المپیک و طلا، نقره و برنز جهان را در کارنامه خود دارد، گفته است که زمانی برای معلم شدن تلاش می کرده است.

قصد داشتم معلم شوم اما دوباره به کشتی بازگشتم

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک شرح داد: اصول کشتی را آموخته بودم، اما نتوانستم موفقیت زیادی کسب کنم به خاطر همین تصمیم گرفتم ورزش را ترک کنم و به تحصیلات بپردازم.

وی ادامه داد: تصمیم گرفتم وارد دانشگاه شوم و حرفه معلمی را دنبال کنم و 3 سال کشتی را کنار گذاشتم. اما در حالی که در دانشگاه شهر ازمیر در حال تحصیل بودم، یک باشگاه کشتی را در این شهر پیدا کردم. در آن زمان ندایی از درون به من گفت باید دوباره امتحان کنم و من به تمرین در آنجا پرداختم.

آکگول گفت: پس از تمرین در این باشگاه تا انتها سال توانستم مدال کسب کنم و وقتی فهمیدم می توانم از استعدادم به شکل خوبی استفاده کنم بر روی کشتی تمرکز کردم و از آن زمان تا به حال در این ورزش بوده ام.

وی در انتها گفت: من قصد داشتم یک معلم ترک باشم و اکنون یک کشتی گیر هستم. وقتی به گذشته نگاه می کنم می گویم خُب، اینگونه بود که رخ داد.

پیش از این نیز عبدالرشید سعداله یف کشتی گیر مطرح روس گفته بود بین پزشکی و کشتی، کشتی را انتخاب کرده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3904

به "قصد داشتم معلم شوم اما دوباره به کشتی بازگشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصد داشتم معلم شوم اما دوباره به کشتی بازگشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید