مارادونا: دستمزد مرا کم کنند اما قرارداد بازیکنانم را کاهش ندهند

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دیگو مارادونا سرمربی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین که امسال هدایت تیم جیمناسیا این کشور را بر عهده دارد، در گفتگویی با روزنامه الاتحاد امارات به تشریح وضعیتش پرداخت و گفت که در ارتباط با ویروس کرونا چندبار با رئیس جمهور آرژانتین مکاتبه کرده است.

مارادونا: دستمزد مرا کم کنند اما قرارداد بازیکنانم را کاهش ندهند

مارادونا گفت: از همه ورزشکاران می خواهم که تمرین و دعاکردن را رها نکنند چون برای اولین بار در روی کره زمین همه با یک چالش بزرگ روبرو هستیم.

وی که در تیم های الوصل و الفجیره امارات سابقه مربیگری دارد، ادامه داد: از وقتی که خودم را در خانه قرنطینه کرده ام برای اولین بار است که با یک رسانه مصاحبه می کنم. احترام و عشق من برای تمام خانواده های اماراتی است چرا که از آنها احساسات هیجان انگیزی گرفتم که باعث می شود همواره به امارات نگاه پر از محبت داشته باشم. هرگز آن روزها را فراموش نمی کنم.

اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: مدتی است که در خانه خودم هستم بخصوص بعد از تصمیمات سخت گیرانه ای که از سوی رئیس جمهور آرژانتین صادر شده است.

سرمربی تیم جیمناسیا افزود: من با مدیر باشگاه صحبت کردم تا بعد از این بحران دنیای تمرینات را از سر بگیریم. واقعاً می خواهم با آنها کار کنم. همچنین از رئیس باشگاه خواستم که قرارداد و دستمزد بازیکنان را کاهش ندهد چرا که آنها در این شرایط گناهی ندارند. باشگاه اگر خواست می تواند از دستمزد من کم کند.

مارادونا یادآور شد: من در خانه ام هستم و فقط یک مربی بدنساز و یک پزشک روزانه به منزلم می آیند تا فرایند درمانی زانویم را بررسی کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: نامه هایی را برای رئیس جمهور آرژانتین فرستاده و به او گفته ام که کاپیتان آرژانتین (مارادونا) برای عبور از این شرایط در کنار شما است.

سرمربی تیم جیمناسیا درباره اینکه چرا از بازیکنان برای دریافت تمام قراردادشان حمایت می کند؟ اظهار کرد: من خودم بازیکن بوده ام و بعد از بازیگری هم همواره از بازیکنان دفاع کرده ام. آنها همواره به دنبال شاد کردن هواداران هستند. هرجایی که سرمربی بودم از حقوق بازیکنان دفاع کرده ام. این کار را در تیم های الوصل و الفجیره هم انجام دادم.

مارادونا در خاتمه اظهار امیدواری کرد که فوتبال به زودی در سرتاسر دنیا از سر گرفته شود و از ورزشکاران و فوتبالیست ها خواست کنار مردم کشورشان باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3065

به "مارادونا: دستمزد مرا کم کنند اما قرارداد بازیکنانم را کاهش ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارادونا: دستمزد مرا کم کنند اما قرارداد بازیکنانم را کاهش ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید