مدیر تیم بادران: داور با ما مشکل داشت و از او شکایت می کنیم، استفاده از گاز اشک آور جو را متشنج کرد

به گزارش آریا بلاگ، مدیر باشگاه بادران بیان کرد، این باشگاه برای نشان دادن اعتراض خود به داور دیدار بادرانی ها مقابل فجرسپاسی شیراز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت خواهند کرد.

مدیر تیم بادران: داور با ما مشکل داشت و از او شکایت می کنیم، استفاده از گاز اشک آور جو را متشنج کرد

ایزد سیف الله پور، مدیر تیم بادران تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره درگیری یکی از تماشاگران این تیم با نیروی انتظامی در انتها دیدار مقابل فجرسپاسی، گفت: بازی ما و فجرسپاسی هیچ گونه درگیری در جریان بازی نداشت و در انتها به حریف مان بابت پیروزی اش تبریک گفتیم. پس از اتمام مسابقه یکی از تماشاگران ما از پشت فنس به یکی از بازیکنان یک حرفی زد که عوامل نیروی انتظامی یک مرتبه تصور می نمایند قرار است قتل اتفاق بیفتد و این تماشاگر را می زنند!

وی اضافه کرد: من از نیروی انتظامی تشکر می کنم، اما یکی از افسران به یک باره از گاز اشک آور استفاده کرد و به قول معروف داستان درست کرد. اصلاً اتفاق مهمی نبود که این طور برخورد گردد. تماشاگر ناراحت می گردد و حق هم دارد. ما نمی توانیم با او برخورد کنیم. بعد از آن هم تماشاگر برخورد فیزیکی نداشت و فقط ناراحت بود. من انتظار داشتم نیروی انتظامی سعه صدر بیشتری داشته باشد که متأسفانه نداشت. استفاده از گاز اشک آور جو را متشنج کرد که من و پاشازاده (سرمربی تیم فوتبال بادران) رفتیم و با طرفداران صحبت کردیم و خدا را شکر همه چیز تمام شد. فریبرز محمودزاده: تماشاگران بادران نسبت به عملکرد تیم شان اعتراض داشتند، نیروی انتظامی می توانست از گاز اشک آور استفاده نکند

مدیر تیم باشگاه بادران در ادامه با انتقاد از عملکرد کیوان علی محمدی، داور دیدار بادران - فجرسپاسی گفت: این داور دو پنالتی صددرصد ما را در این مسابقه نگرفت و زاویه او هم در صحنه ها به شکلی بود که نمی توانست بگوید، ندیده ام. همین داور سال گذشته هم در دیدار ما مقابل نساجی اشتباهات فاحشی نموده بود. در جلسه پیش از بازی هم من با حضور سلیمانی، نماینده فدراسیون اعلام کردم این داور با ما مشکل دارد که ناظر مسابقه گفت شما ذهنیت منفی نداشته باشید. بعد هم همین داور دو پنالتی برای ما نگرفت. حتی قبل از بازی هم به ناظر داوری گفتم حواس تان به این داور باشد! الان هم من با فیلمی که از این دیدار داریم به کمیته انضباطی خواهم رفت و از او شکایت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 23

به "مدیر تیم بادران: داور با ما مشکل داشت و از او شکایت می کنیم، استفاده از گاز اشک آور جو را متشنج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم بادران: داور با ما مشکل داشت و از او شکایت می کنیم، استفاده از گاز اشک آور جو را متشنج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید