مصاف زردپوشان شیرازی با رایکا انتهای جدولی

به گزارش آریا بلاگ، فجری ها برای سرانجام دادن به ناکامی، مقابل رایکا بابل صف آرایی می نمایند.

مصاف زردپوشان شیرازی با رایکا انتهای جدولی

به گزارش خبرنگار از ، جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در هفته 24 لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، ساعت 14 و 15 دقیقه روز شنبه 26 بهمن ماه، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در استادیوم شهید دستغیب، میزبان رایکا بابل است.

او اضافه نمود: تمرینات تیم در این هفته زیر نظر کادرفنی برگزار گردید و حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در آخرین تمرین مایه امیدواری برای بازیکنان فجر بود و اعضای تیم همدل شدند تا بتوانند با فراموش کردن نتایج هفته های گذشته، مقابل رایکا به پیروزی دست یابند.

در جدول رده بندی فجر شهید سپاسی با 35 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و رایکا بابل هم که در آستانه این ملاقات با استعفا سرمربی خود روبرو شد، با 19 امتیاز در رده هفدهم جدول 18 تیمی واقع شده است.

زردپوشان شیرازی در چهار بازی گذشته خود به دو تساوی و دو شکست رسیده اند و این در حالیست که هنوز در دور برگشت به بردی دست نیافته اند و رایکا بابل نیز در چهار مسابقه گذشته، سه تساوی و یک شکست را به ثبت رسانده است.

در هفته 23، فجری در مسابقه ای دور از انتظار با چهارگل مغلوب آرمان گهرسیرجان شدند تا سنگین ترین شکست فصل خود را تجربه نمایند و رایکا بابل با یک گل نتیجه را مقابل خوشه طلایی ساوه واگذار کرد.

مهدی جبرئیلی و یاری هایش محمد راهی و سیاوش باقرنژاد این بازی را قضاوت می نمایند.

بازی رفت دو تیم شنبه 13 مهرماه برگزار گردید و با تساوی یک-یک به انتها رسید که بابامحمدی برای فجر و صائب محبی برای رایکا پیروز به گلزنی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2268

به "مصاف زردپوشان شیرازی با رایکا انتهای جدولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف زردپوشان شیرازی با رایکا انتهای جدولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید