مقاله: آیا اکنون زمان خرید گوشی 5G در ایران است؟

به گزارش آریا بلاگ، همه گوشی های 5G دارای مودم 4G LTE هستند و قدرت مودم آن ها مشابه گوشی های 4G که قبلا خریداری کردید. مثلا، مودم 4G گوشی گلکسی اس 10 برابر با مودم 4G گوشی گلکسی اس 9 است.

مقاله: آیا اکنون زمان خرید گوشی 5G در ایران است؟

کمترین زمانی که می توان برای راه اندازی و دسترسی عمومی به 5G در ایران تصور کرد؛ دو سال است. یعنی شاید سال 1400 یا 1401 اولین شبکه فایوجی در ایران برای استفاده کاربران رونمایی شود و تازه باید یکی دو سال دیگر منتظر ماند تا در کل کشور گسترش پیدا کند یا اصطلاحا پوشش دهی داشته باشد.

حالا سوالی که بسیاری از کاربران می پرسند؛ این است که آیا در ایران خرید یک گوشی 5G منطقی است؟ آیا اکنون زمان خرید گوشی های 5G است؟ اگر الان وقتش نیست؛ چه زمانی باید یک گوشی 5G خرید؟

امروز خبری خواندم که بسیار تعجب برانگیز بود. مجوز فعالیت اپراتورهای TD-LTE روی فرکانس 3.5 گیگاهرتز تا سرانجام سال به اتمام می رسد و از سال آینده…

پیش بینی می شد فناوری 5G به سرعت فراگیر شود و شاهد استفاده اینترنت اشیا از پرسرعت ترین شبکه موبایل جهان باشیم. شرکت پیرلی (Pirelli) از لاستیکی رونمایی…

لزوما خیر! اگر مودم 4G LTE گوشی از رده Cat بالاتری باشد یا قدرت آنتن دهی و جذب سیگنال گوشی بالاتر باشد؛ می توان اینترنت سریع تری به دست دهد وگرنه یک قانون نیست که گوشی 5G باعث افزایش سرعت اینترنت می شود.

منبع مقاله: آیا اکنون زمان خرید گوشی 5G در ایران است؟

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8412

به "مقاله: آیا اکنون زمان خرید گوشی 5G در ایران است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آیا اکنون زمان خرید گوشی 5G در ایران است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید